Tredjemann er her

Ikke vær så tøff mot deg selv, lov å ha det tøft I perioder og det er lov å ha det vondt. Man kan ikke alltid noe for følelser, avogtil er det virkelig nok med å bare holde seg fast mens det stormer, også får man prøve sitt beste på å finne veien ut av stormen når man føler seg sterk nok til det. Husk at det er god hjelp å få om du skulle føle at du trenger det underveis :Heartred Men håper det hjelper å syte litt og at det blir mindre stress og bedre form snart! Kanskje det er det som skal til :Heartred

Ja, det går inntil videre veldig bra med meg, takk som spør :love017 Skammelig fin form, så prøver å nyte det i tilfelle det ikke varer.
Håh, god form må nytes, ja! Det vil jo være løgn å påstå at det er GØY å være gravid, men det er jo... Deilig på et vis lell! Kos deg mens du kan! :hilarious:

Neida, du har rett. :) Jeg har ingen effekt av å gå i samtaleterapi. Har prøvd flere ulike, også over tid, men landet på at jeg bare må komme meg gjennom de tunge stundene og akseptere at det kommer innimellom. Jeg er naturlig tungsinnet, men også veldig humoristisk, så det virker kanskje litt rart. :hilarious: Det betyr ikke at det ikke hjelper å prate, altså, men det er som det er. :blackeye:

Håh, god form må nytes, ja! Det vil jo være løgn å påstå at det er GØY å være gravid, men det er jo... Deilig på et vis lell! Kos deg mens du kan! :hilarious:

Neida, du har rett. :) Jeg har ingen effekt av å gå i samtaleterapi. Har prøvd flere ulike, også over tid, men landet på at jeg bare må komme meg gjennom de tunge stundene og akseptere at det kommer innimellom. Jeg er naturlig tungsinnet, men også veldig humoristisk, så det virker kanskje litt rart. :hilarious: Det betyr ikke at det ikke hjelper å prate, altså, men det er som det er. :blackeye:
Ja, den skal absolutt nytes. Husker godt åssen det var å være dårlig, så dette skal nytes. Graviditet har virkelig sine oppturer og nedturer ja..

Det er virkelig ulikt hva man trenger i sånne settinger, men godt du har funnet strategien for deg. Får håpe denne tunge stunden blir kortvarig ❤️ Hihi, ja, det er en litt uvanlig kombinasjon av personlighetstrekk om man kan si det sånn, men da får man jo ekstra dybde på humoren sin. Syns du har veldig artig humor da :D

Ja, den skal absolutt nytes. Husker godt åssen det var å være dårlig, så dette skal nytes. Graviditet har virkelig sine oppturer og nedturer ja..

Det er virkelig ulikt hva man trenger i sånne settinger, men godt du har funnet strategien for deg. Får håpe denne tunge stunden blir kortvarig ❤️ Hihi, ja, det er en litt uvanlig kombinasjon av personlighetstrekk om man kan si det sånn, men da får man jo ekstra dybde på humoren sin. Syns du har veldig artig humor da :D
Ja, var du mye dårlig sist, eller pleier det å komme først senere? Håper du slipper unna!

Haha, det er bra. Kan bli litt usikker på om det går for langt i blant. :laughing8

Herregud, ser nå at S-Fritt TS4 er målt helt nederst på referanseverdien! Det har "stupt" nedover siden forrige fødsel. Det har ikke vært nødvendig å regulere dosen av Levaxin før, men nå når den beveger seg under, så må jeg jo det. Det kan jo være en grunn til at jeg er så syk og deppa, men det kan også tulle med syklus! At jeg ikke har tenkt på det før... Må ringe legen i morgen.

Ja, var du mye dårlig sist, eller pleier det å komme først senere? Håper du slipper unna!

Haha, det er bra. Kan bli litt usikker på om det går for langt i blant. :laughing8
Ja, var ganske dårlig sist, ringte legen i neste graviduke sist(7), så jeg tror jeg er litt bedre hvis jeg skal sammenlikne med sist gang. Men skummelt å håpe på et revansjesvangerskap :smiley-ashamed004

Herregud, ser nå at S-Fritt TS4 er målt helt nederst på referanseverdien! Det har "stupt" nedover siden forrige fødsel. Det har ikke vært nødvendig å regulere dosen av Levaxin før, men nå når den beveger seg under, så må jeg jo det. Det kan jo være en grunn til at jeg er så syk og deppa, men det kan også tulle med syklus! At jeg ikke har tenkt på det før... Må ringe legen i morgen.
Næmmen, det er vell kanskje godt å vite? Lavt stoffskifte da eventuelt? Spent på å høre hva legen sier :D

Ja, var ganske dårlig sist, ringte legen i neste graviduke sist(7), så jeg tror jeg er litt bedre hvis jeg skal sammenlikne med sist gang. Men skummelt å håpe på et revansjesvangerskap :smiley-ashamed004

Næmmen, det er vell kanskje godt å vite? Lavt stoffskifte da eventuelt? Spent på å høre hva legen sier :D
Ja, ikke håp for tidlig. :hilarious:

Har lavt stoffskifte, ja. Uregulert kan det også føre til at fosteret ikke utvikler seg. Fælt å tenke på at lille kanskje hadde klart seg om jeg ikke allerede da var på vei nedover på skalaen... Tror kanskje legen har litt lite kunnskap. Sist sa hun verdiene var fine, men de skal egentlig ligge høyt på referanseskalaen for en som har behandlet hypotyreose, og kan ikke sammenlignes med vanlige labreferanser. Spørs om hun vet det. :meh: Jeg har ikke pleid å lese prøvesvarene selv, men stolt på legen. Den siste prøven har hun ikke sett, så hun vet jo ikke hvor ille det er nå.

Last edited:
Ja, ikke håp for tidlig. :hilarious:

Har lavt stoffskifte, ja. Uregulert kan det også føre til at fosteret ikke utvikler seg. Fælt å tenke på at lille kanskje hadde klart seg om jeg ikke allerede da var på vei nedover på skalaen... Tror kanskje legen har litt lite kunnskap. Sist sa hun verdiene var fine, men de skal egentlig ligge høyt på referanseskalaen for en som har behandlet hypotyreose, og kan ikke sammenlignes med vanlige labreferanser. Spørs om hun vet det. :meh: Jeg har ikke pleid å lesd prøvesvarene selv, men stolt på legen. Den siste prøven har hun ikke sett, så hun vet jo ikke hvor ille det er nå.
Huff skjønner at det er en vond tanke ❤️ Mange grunner til abort da, så kan jo og ha vært noe annet. Men godt om du får det på rett kjøl nå før en eventuell ny graviditet! Synd at du må selv følge med på det pga lav kunnskap hos legen..

Huff skjønner at det er en vond tanke ❤️ Mange grunner til abort da, så kan jo og ha vært noe annet. Men godt om du får det på rett kjøl nå før en eventuell ny graviditet! Synd at du må selv følge med på det pga lav kunnskap hos legen..
Av en eller annen grunn hjalp den tanken litt også. Skal klamre meg fast i at dette er problemet nå, og det kan tross alt løses. Da ble verden litt lysere med en gang. :)

Oppdatering på stoffskifte: Prøvesvarene mine er innenfor normalen til et friskt menneske. Det visste jeg, men jeg er jo ikke frisk. Jeg har lavt stoffskifte som behandles, og da stemmer ikke nødvendigvis referanseverdiene med min kropps reaksjoner. Dette i henhold til forskning. Legen ble såpass usikker da jeg ramset opp symptomene mine, at hun henviste meg til endokrinolog. Hun turte ikke å justere medisindosen min før jeg har vært der. Heldigvis er det visst trygt å bli gravid.

Jeg er lettet, selv om jeg fortsatt er dårlig og egentlig ikke vet noe som helst. Men jeg føler at det hjelper, og at jeg er på sporet av årsaken til "alt".

Oppdatering på stoffskifte: Prøvesvarene mine er innenfor normalen til et friskt menneske. Det visste jeg, men jeg er jo ikke frisk. Jeg har lavt stoffskifte som behandles, og da stemmer ikke nødvendigvis referanseverdiene med min kropps reaksjoner. Dette i henhold til forskning. Legen ble såpass usikker da jeg ramset opp symptomene mine, at hun henviste meg til endokrinolog. Hun turte ikke å justere medisindosen min før jeg har vært der. Heldigvis er det visst trygt å bli gravid.

Jeg er lettet, selv om jeg fortsatt er dårlig og egentlig ikke vet noe som helst. Men jeg føler at det hjelper, og at jeg er på sporet av årsaken til "alt".
Så godt at du ble henvist videre når legen ikke er helt stødig i problemstillingen. Hvor kjapt får du time?

Aah, fant deg her ja!

Det blir spennende å se om du kan få noe ut av det da! Også derfor det er bra å følge med selv ass, og vite hva som er normalen for en selv..

Så godt at du ble henvist videre når legen ikke er helt stødig i problemstillingen. Hvor kjapt får du time?
Forhåpentligvis raskt! Bruker helseforsikringen gjennom jobb.
Aah, fant deg her ja!

Det blir spennende å se om du kan få noe ut av det da! Også derfor det er bra å følge med selv ass, og vite hva som er normalen for en selv..
Mhm! Må begynne å gjøre det. Slapt av meg å ikke ha tenkt på Fürst-grafene før. De var veldig nyttige.

CD 25
NÅ DA. Det er første gang Premom-appen har sagt high, haha. Kanskje den har skjønt at 0,7 er høyt for meg. Synes for øvrig den ser enda sterkere ut i virkeligheten, så jeg tar det med en klype salt. EL er trolig på vei! Har bare to CB-tester igjen. Tom for RFSU. Vet at de viser litt ulikt, så får ha det i mente.
1000011970.jpg

CD 25
NÅ DA. Det er første gang Premom-appen har sagt high, haha. Kanskje den har skjønt at 0,7 er høyt for meg. Synes for øvrig den ser enda sterkere ut i virkeligheten, så jeg tar det med en klype salt. EL er trolig på vei! Har bare to CB-tester igjen. Tom for RFSU. Vet at de viser litt ulikt, så får ha det i mente.Vis vedlegget 419866
Kom igjen nå egget!! :happy093. :gen026 :love017 denne gangen skal det gå! ❤️

Den er jo enda høyere i dag! Har riktignok brukt tre ulike merker på de tre siste EL-testene (restelager, har få igjen), men... Første er RFSU på morgenurin, andre er Make Sure innenfor fristen på kveldsurin, siste er CB på morgenurin. EL i morgen, da? Fikk sågar fast smil på CB!

Vedlegg

• SmartSelect_20231119_075208_Premom.jpg
    SmartSelect_20231119_075208_Premom.jpg
    181,9 KB · Visninger: 88
Den er jo enda høyere i dag! Har riktignok brukt tre ulike merker på de tre siste EL-testene (restelager, har få igjen), men... Første er RFSU på morgenurin, andre er Make Sure innenfor fristen på kveldsurin, siste er CB på morgenurin. EL i morgen, da? Fikk sågar fast smil på CB!
Synes 1 på cb er bra! Hvis du ser på dagboka mi har jeg lagt ut stigningen jeg har fått med både easy@home og babyplan/cb, og sistnevnte har jeg maks 0,86 på. Hvis dine synker veldig raskt nå (at maks var i natt), så kan det hende EL er i dag også ☺️

Back
Topp