Tredjemann er her

CD 6. Guuud, jeg er så teit. Hater det. I dag hadde jeg skyvandringstendenser da jeg tenkte: "Om 30 dager vet jeg sannsynligvis om jeg er gravid igjen eller ikke". Enn å lure seg selv på den måten. Vet jo ikke en dritt!
Kjenner meg igjen... :rolleyes: hadde vært så fint å kunne planlegge og VITE... Du er ikke teit btw ❤️

CD 6. Guuud, jeg er så teit. Hater det. I dag hadde jeg skyvandringstendenser da jeg tenkte: "Om 30 dager vet jeg sannsynligvis om jeg er gravid igjen eller ikke". Enn å lure seg selv på den måten. Vet jo ikke en dritt!
Hvis du er teit for å tenke sånn, så er jeg minst like teit. Tenker akkurat på samme måte. Trodde jeg var ferdig med mens og kunne telle ned til el, men neida, der kom enda en blødning gitt… dette er noe forbanna herk, når ting ikke er forutsigbart! Hold ut :Heartred

CD 8. I dag skal jeg begynne å teste etter EL. Må komme meg på butikken og få kjøpt noen tester.

Bah. Var ute og gikk med naboene i går. De fikk tredjemann for en måned siden. Husker at vi snakket om det å få nummer tre på forsommeren. Bare to dager etter praten vår, fikk også jeg positiv graviditetstest. Min tredjemann! Men det ble jo ikke marsbaby på oss likevel... Svigermor sa forleden at vi skulle ha høstbarn, mars virket så fremmed. Håper hun har rett. August, september, oktober, november og desember 2024 er fortsatt mulige hvis jeg ikke mister igjen. :(

CD 14 og null tegn til EL, så det blir vel minst 34 dagers syklus nå også. Litt stikking i underlivet og mer slim i dag, men ikke helt EL-typen. Testene er supersvake, så det er akkurat som sist.
1000011684.jpg

CD 15. Har ikke orket å teste etter EL i dag, men må vel.

Jeg er syk og sliten. Sykemeldte meg faktisk i dag etter samtale med ØNH, bedriftslege og sjef. Har hanglet lenge, sliter med jevnlig øresus, spiser dritt, sover dårlig, er stresset og nede. Hjelper ikke på tilfriskningen å frese rundt som en gal. Og det hjelper nok heller ikke å deppe omkring manglende baby... Kan hende det hjelper å ikke være så mye på forumet? Vet ikke...

Jeg er syk og sliten. Sykemeldte meg faktisk i dag etter samtale med ØNH, bedriftslege og sjef. Har hanglet lenge, sliter med jevnlig øresus, spiser dritt, sover dårlig, er stresset og nede. Hjelper ikke på tilfriskningen å frese rundt som en gal. Og det hjelper nok heller ikke å deppe omkring manglende baby... Kan hende det hjelper å ikke være så mye på forumet? Vet ikke...
God bedring! Ta vare på deg selv!

Åh, godt du tok deg en pause :Heartred Jeg vingler mye frem og tilbake på om forumet er en lur ide eller ikke. Noen dager gir det meg mye, andre dager skulle jeg latt være å gå innom. Håper du finner en balanse eller løsning som passer for deg:Heartred Hvis du tar deg en pause så er vi jo uansett her når du er tilbake:happy:

Så kjipt å gå sånn å hangle, høres lurt ut å sykemelde deg så du får tatt deg ordentlig inn igjen. Håper du blir frisk snart nå fra den forkjølelsen også. Og lett å bli litt deppa når kroppen ikke er helt i form, osv... Denne babyprøvingen tar virkelig på ❤️ håper du holder ut og at denne gangen sitter den for oss. Jeg har skikkelig troen for oss begge! Og synes det er så koselig å ha deg her inne på forumet (jeg har også følelsen iblant om at det kanskje ikke hjelper å være så mye her, men så senere så er det samtidig så godt å være her). Full forståelse for om du trenger en pause fra alt men bare vit at jeg setter veldig pris på å ha deg her inne, du lyser opp enhver IKMgruppe med dine morsomme og støttende meldinger, og kommer til å savne deg ☺️❤️

Med alle de koselige meldingene deres er det ikke rart at man vil være her inne. For noen gode og grepa kvinnfolk! Bør kanskje heller fokusere på alt det trivelige og faglige ved å prøve og henge på forum, ikke det stressende og kjipe. :)
Ja, er så mye hyggelige mennesker og god støtte å få på forum :Heartred Lettere sagt enn gjort å kun fokusere på det positive, men sånn blir det kanskje uavhengig av forum?

Håper formen din blir bedre. Sikkert lurt med en sykemelding nå så du får mulighet til å hente deg inn :Heartred:Heartred

Med alle de koselige meldingene deres er det ikke rart at man vil være her inne. For noen gode og grepa kvinnfolk! Bør kanskje heller fokusere på alt det trivelige og faglige ved å prøve og henge på forum, ikke det stressende og kjipe. :)
Jeg prøver å ta meg pause fra forumet, men jeg klarer det ikke særlig lenge :p det er vel slik det blir når omtrent ingen vet at vi prøver, og ikke vet hva f.eks endometriose innebærer osv :shy: da er det godt å ha damene her inne!

Jeg prøver å ta meg pause fra forumet, men jeg klarer det ikke særlig lenge :p det er vel slik det blir når omtrent ingen vet at vi prøver, og ikke vet hva f.eks endometriose innebærer osv :shy: da er det godt å ha damene her inne!
Ja, folk her inne orker å høre om gravidgreier i det uendelige. Det gjør ikke andre. xD

Det er såå mange fine her inne ja ☺️❤️ Stressende og kjipt tror jeg uansett det er å være prøver når det ikke går som man hadde tenkt eller håpet... men føler at her inne så kan man ihvertfall spy ut både det gode og det dårlige og bli forstått og få støtte. Jeg har prøvd å ta pause selv men savnet fort forumet :p ;)

Ringte gynekologen i dag og etterlyste svar på AMH-prøven. Syntes det var rart svaret ikke hadde kommet ennå når alle andre prøvesvar har vært klare lenge (og heldigvis normale). Men neida, det hadde laben GLEMT å sjekke, selv om gynekologen hadde understreket det... Så da blir det Fürst. Har forstått det som at AMH ikke er syklusavhengig.

Ellers er jeg på CD 20. Slim, ja. Men helt døde tester. Håper ikke det blir kort lutealfase denne gangen også... Orker ikke mer greier nå. Nok annet som skjer.

CD 23. Null EL foreløpig.

I dag fikk jeg svar på AMH-prøven. Jeg vet det er godt innenfor normalen, men når jeg ser hvor raskt den har falt på 11 måneder, så ble jeg enda mer motløs. Jeg har kanskje bare 2-3 produktive år igjen. Og hvis jeg ikke klarer å bli gravid/mister igjen med SÅ lange og ustabile sykluser som jeg tydeligvis har (uten å ha PCOS), så forsvinner bare tiden. Jeg kaster opp av stress, skrekk og tristhet.

Beklager negativiteten... Skulle ønske jeg ikke var så fæl mot meg selv. Det er mange her inne med langt større utfordringer. Og det går sikkert bra. Men det føles ikke sånn.

Vedlegg

• SmartSelect_20231116_165135_DuckDuckGo.jpg
    SmartSelect_20231116_165135_DuckDuckGo.jpg
    46,8 KB · Visninger: 89
Leit å lese at du har det tøft nå :Heartred Ord blir litt tomme i sånne tøffe settinger, men tenker på deg og håper virkelig at dette blir lettere etterhvert og at prosessen fram til tredjemann blir lettere enn fryktet :Heartred

Leit å lese at du har det tøft nå :Heartred Ord blir litt tomme i sånne tøffe settinger, men tenker på deg og håper virkelig at dette blir lettere etterhvert og at prosessen fram til tredjemann blir lettere enn fryktet :Heartred
Tusen takk! Det betyr mye. Jeg vet jo egentlig at det bare er dumt å tenke sånn, men klarer ikke å skyve det vekk akkurat nå. Leser jo at stress kan gi amenoré og påvirke FSH, så jeg komme meg videre på en eller annen måte. Håper at det hjelper å syte litt for så å rette seg opp igjen. Selvmedlidenhet er jo heller ikke bra over lengre tid. Er sykemeldt akkurat nå på grunn av langvarig forkjølelse og stress, så det går seg forhåpentligvis til snart. <3

Går alt bra med deg nå?

Tusen takk! Det betyr mye. Jeg vet jo egentlig at det bare er dumt å tenke sånn, men klarer ikke å skyve det vekk akkurat nå. Leser jo at stress kan gi amenoré og påvirke FSH, så jeg komme meg videre på en eller annen måte. Håper at det hjelper å syte litt for så å rette seg opp igjen. Selvmedlidenhet er jo heller ikke bra over lengre tid. Er sykemeldt akkurat nå på grunn av langvarig forkjølelse og stress, så det går seg forhåpentligvis til snart. <3

Går alt bra med deg nå?
Ikke vær så tøff mot deg selv, lov å ha det tøft I perioder og det er lov å ha det vondt. Man kan ikke alltid noe for følelser, avogtil er det virkelig nok med å bare holde seg fast mens det stormer, også får man prøve sitt beste på å finne veien ut av stormen når man føler seg sterk nok til det. Husk at det er god hjelp å få om du skulle føle at du trenger det underveis :Heartred Men håper det hjelper å syte litt og at det blir mindre stress og bedre form snart! Kanskje det er det som skal til :Heartred

Ja, det går inntil videre veldig bra med meg, takk som spør :love017 Skammelig fin form, så prøver å nyte det i tilfelle det ikke varer.

Back
Topp