Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine5
[&:]Er litt sjokka jeg! Leser på forumet at det er mange som gir grøt til 3 mnd gamle babyer!!! Det kan vel ikke være helt bra??
Noen som har noen formenig? Er jeg helt bak mål?
ORIGINAL: Missi
Noen barn er større og har høyere forbrenning enn andre barn å da er d ikke sikkert at mme å pupp er nok,og da må d få grøt...men tror ikke d er grøt i ordets rette forstand,men velling d gir barna sine....og hva vi gir barna våre må jo bli opp til hver enkelt.....Sander får bare morsmelk å er fornøyd med d,å han var 4700 da han ble født,mens jeg var 3200 g da jeg ble født men jeg var ikke fornøyd med hverken morsmelk eller mme,så jeg fikk"grøt"fra jeg var 3 mnd.....Bedre at barna er fornøyd og har d bra en at man skal følge alt etter boka,d synes ialle fall jeg...[;)]
ORIGINAL: Tammis
Grunnen til at man ikke skal gi barna grøt før de er 4-6 mnd er fordi de ikke TÅLER det. Magen tåler det ikke. Og det syntes ikke på babyen. Mange her som ikke skjønner det!!!
ORIGINAL: lille_jenta87
ORIGINAL: Tammis
Grunnen til at man ikke skal gi barna grøt før de er 4-6 mnd er fordi de ikke TÅLER det. Magen tåler det ikke. Og det syntes ikke på babyen. Mange her som ikke skjønner det!!!
dem tåler veldig TYNN grøt tammis. ellers så hadde ingen gjort det heller.
ORIGINAL: Trine5
[&:]Er litt sjokka jeg! Leser på forumet at det er mange som gir grøt til 3 mnd gamle babyer!!! Det kan vel ikke være helt bra??
Noen som har noen formenig? Er jeg helt bak mål?