Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oj så lenge nå ? det var ikke jeg før kanskje 6 - 7 klasse ;OFord s-max har god plass til tre seter.
Det er anbefalt at de sitter i sete med rygg og sidebeskyttelse til de er enten 36 kg eller 140/150 cm høye.
min 3.klassing er 142cm. han har beltestol enda, men har pute i bilen til faren sin. sitter mye stødigere med stol enn bare puteoj så lenge nå ? det var ikke jeg før kanskje 6 - 7 klasse ;Omen selvfølgelig viktig med sikkerhet
![]()
Og IsoFix fester på alle samt 3-punkt seler, ikke to-punkt sele i midten (magesele)Anbefaler flerbruksbiler med separate bakseter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Signerer. Ett hav av plassHar Ford Galaxy. Veldig god plass til tre seter![]()
Ene tanteungen min satt på pute med rygg ut 3 kl, han elsket sete sitt og følte han satt best der og ikke minst følte seg mest tryggoj så lenge nå ? det var ikke jeg før kanskje 6 - 7 klasse ;Omen selvfølgelig viktig med sikkerhet
![]()
- Ja jeg sa ikke noe annetEne tanteungen min satt på pute med rygg ut 3 kl, han elsket sete sitt og følte han satt best der og ikke minst følte seg mest trygg