Travle tider framover!

BlomsterEjlis

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Junilykke 2020 ♡
Da har lillegutt på 5 mnd og 1 uke knekt koden på å åle seg framover! Så nå er det slutt på å gå fra han ett sted å forvente at han er samme sted :p

Flere som har knekt noen koder i det siste?

Ja gjett! Jenny har blitt en racer på å stå på alle fire, og øver iherdig å krabbe. Hun har også såvidt begynt å dra seg framover på magen de siste dagene. Og hun er utrolig rask til å komme seg rundt ved å rulle.

Hun er superaktiv og mye tidligere ute fysisk en søstrene var.

Han har kommet seg rundt en stund, ved å dra seg bortover med beina når han ligger på ryggen. I dag knakk han endelig koden på å rulle fra rygg til mage, og det smakte tydeligvis godt for da klinket han til med å rulle fra mage til rygg også. Han har også vært oppe på strake armer og får av og til beina opp under seg når han ligger på magen.

Morsomt at det skjer så mye :-)

Her rulles det sidelengs bortover gulvet, så han er i aller høyeste grad mobil. Kommer seg fint rundt sin egen akse, fremover på mage går det sakte, men målbevisst. Har en ganske håpløs teknikk enda, hvor han ruller seg halvveis over på siden for å så skyve seg fremover. Ganske morsomt å se på!

Her er det også ganske travelt men utrolig gøy for tiden.mini her drar seg bortover gulvet i stor fart.ruller og kaver.ser jeg må begynne å flytte på ting nå... Går inn for å finne ting jeg ikke er intr i at han stapper i munnen.som vaskekosten på badet.travle tider ja:)

Oi. Her skjer det ingenting. Hun ligger pent og pyntelig under babygymmen å koser seg:-) av og til legger hun seg over på siden:-P hoho. Stresser ikke, kommer når hun er klar. 5m1u.

Kjenner flere som har sånne babyer! På babysangen er det en på 6mnd+1u som nettopp har begynt å snu seg. :)

Min er jo helt vill. Hvis han sitter på benet mitt og jeg holder han i armene reiser han seg opp :p han har mark i rompa og greier ikke sitte stille!

Oi. Her skjer det ingenting. Hun ligger pent og pyntelig under babygymmen å koser seg:) av og til legger hun seg over på siden:p hoho. Stresser ikke, kommer når hun er klar. 5m1u.

Haha, snella mi kan bli med i den klubben der! Har først siste uka begynt å akseptere mageleie litt. Løfter seg opp på strake armer. Åler seg baklengs og i sirkel, kommer seg ikke framover. Kan rulle fra mage til rygg plutselig, men ikke kontrollert! Legger seg litt på siden. Men ligger mest og titter opp i babygymet og ser på mammaen sin, begynte å bevege seg litt for ca en uke siden når mageleie plutselig var ok i små perioder... Haha. Aktiv i snakketøyet da! Snaue 5 1/2 mnd

Haha, snella mi kan bli med i den klubben der! Har først siste uka begynt å akseptere mageleie litt. Løfter seg opp på strake armer. Åler seg baklengs og i sirkel, kommer seg ikke framover. Kan rulle fra mage til rygg plutselig, men ikke kontrollert! Legger seg litt på siden. Men ligger mest og titter opp i babygymet og ser på mammaen sin, begynte å bevege seg litt for ca en uke siden når mageleie plutselig var ok i små perioder... Haha. Aktiv i snakketøyet da! Snaue 5 1/2 mnd

Slik er mi og.. Vil gjerne sitte da.. Og stå..

Hun var lenge fornøyd med å rulle seg bortover, eller rotere rundt sin egen akse på lekematta. Men nå har hun endelig knekt koden med å åle seg framover, går ikke så kjapt, men hun kommer seg dit hun vil. I dag fant jeg henne i full gang med å rive ned alt som lå under salongbordet, jeg var bare en liten tur på badet, og på den tiden hadde hun kommet seg av lekematta og bort til bordet, ca en meter :) Skyver også rumpa opp, og drar knærne under seg og går opp på tærne, vrir seg så til siden som i ett forsøk på å sette seg, men det ender som regel overende i stabilt sideleie foreløpig :p Blir seks mnd på torsdag.

Hun var lenge fornøyd med å rulle seg bortover, eller rotere rundt sin egen akse på lekematta. Men nå har hun endelig knekt koden med å åle seg framover, går ikke så kjapt, men hun kommer seg dit hun vil. I dag fant jeg henne i full gang med å rive ned alt som lå under salongbordet, jeg var bare en liten tur på badet, og på den tiden hadde hun kommet seg av lekematta og bort til bordet, ca en meter :) Skyver også rumpa opp, og drar knærne under seg og går opp på tærne, vrir seg så til siden som i ett forsøk på å sette seg, men det ender som regel overende i stabilt sideleie foreløpig :p Blir seks mnd på torsdag.

Selv om mi ikke er av de raskeste så mener jeg å huske hun er den raskeste jeg har hatt :p spennende å se hva som skjer videre. Legger jeg henne på magen faller hun på ryggen.. Men når hun er sliten sv mageleie skjønner hun ikke hun kan snu seg rundt .. Så er jo bare flaks enda

Min lille klarte å krabbe en hel meter i dag. Lille snuppa som blir 6 mnd. om 4 dager. Hun holdt tak i en kant og kom seg opp på beina i dag også.

Jeg er imponert over hvor mye hun klarer, men hun blir jo så stor fort! Er ikke sikker på at jeg henger helt med, hun er jo min aller siste baby :-)

Back
Topp