Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke dere er med fisk! Hvordan får dere til det?Gir ikke tran, ikke fått den anbefalingen heller, nå spiser hun fisk 2-3 dager i uka, og bruker mme pga allergi, så kanskje derfor.
Gir det som pålegg , også har vi ovnsbakt laks til middag av og til, også får hun fiskekaker ofte om vi skal ha junkfoodSå flinke dere er med fisk! Hvordan får dere til det?
Lurt! Makrell i tomat har jeg glemt litt Takk for tips!Er jo både laksepålegg og makrell i tomat (aka stinkefisk) som er kjekt på skiva ikke glad i fisk selv da
Wow, godt gjort! Skal prøve å innføre det her også. Bør vel øve på å ta det selv også, som et godt eksempelMøllers tran på skje innimellom maten. Han er vant til det nå, men i starten spyttet han det bare ut.
Haha, jeg tenker hver dag at jeg skulle tatt meg en skje selv. Vi får ta å starte opp vi óg!Wow, godt gjort! Skal prøve å innføre det her også. Bør vel øve på å ta det selv også, som et godt eksempel
Gir ikke tranHei! Vi fikk råd av helsestasjon å begynne med tran ved 1 år, men har ikke fått somla oss til det. Gir dere tran? Hvilken type? Og hvordan får dere det til?