Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke dere er med fisk! Hvordan får dere til det?Gir ikke tran, ikke fått den anbefalingen heller, nå spiser hun fisk 2-3 dager i uka, og bruker mme pga allergi, så kanskje derfor.
Gir det som pålegg , også har vi ovnsbakt laks til middag av og til, også får hun fiskekaker ofte om vi skal ha junkfoodSå flinke dere er med fisk! Hvordan får dere til det?![]()
Lurt! Makrell i tomat har jeg glemt littEr jo både laksepålegg og makrell i tomat (aka stinkefisk) som er kjekt på skivaikke glad i fisk selv da
![]()
Wow, godt gjort! Skal prøve å innføre det her også. Bør vel øve på å ta det selv også, som et godt eksempelMøllers tran på skje innimellom maten. Han er vant til det nå, men i starten spyttet han det bare ut.
Haha, jeg tenker hver dag at jeg skulle tatt meg en skje selv. Vi får ta å starte opp vi óg!Wow, godt gjort! Skal prøve å innføre det her også. Bør vel øve på å ta det selv også, som et godt eksempel![]()
Gir ikke tranHei! Vi fikk råd av helsestasjon å begynne med tran ved 1 år, men har ikke fått somla oss til det. Gir dere tran? Hvilken type? Og hvordan får dere det til?![]()