Tran

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Gir dere virkelig 2,5 ml?? Synes da det virker veldig mye?? Ga 1 ml nå (første gang) og synes det var mye tll den lille kroppen jeg ;)
 
D vitamin her.. 5 dråper ;) både jeg og mini brekker oss av tran.. gav opp tran til storebror også..
 
Vi gir 5 dråper D-vitamin. Mye enklere :p
 
Vi har også startet smått og øker etter hvert :)
 
Vi begynte med noen dråper på skje for å bli kjent med smaken, så øker vi etterhvert :) Han ser ut til å like tran, så dette skal vel gå greit :D
 
Vi har begynt med D-dråper, bytter etter hvert :)
 
Vet ikke om jeg orker å begynne med tran. Storesøster kastet bare opp av det i tillegg til at hun gulpet. Lillesøster gulper også og ser ikke hvordan det skal bli om hun gulper det opp på alle klærne..
 
På grunn av gulping.
Gjorde samme sist gang også:)

Aha! Hu her kan gulpe endel på dagtid men ikke på natt stort sett :) da sover hun lenge. Så får se om det går greit ;) storebror gulpa knapt sånt ikke vant til gulpebarn
;)
 
Aha! Hu her kan gulpe endel på dagtid men ikke på natt stort sett :) da sover hun lenge. Så får se om det går greit ;) storebror gulpa knapt sånt ikke vant til gulpebarn
;)
Hvis ikke hadde jeg startet rett opp på tran her også ;)
 
Vet ikke om jeg orker å begynne med tran. Storesøster kastet bare opp av det i tillegg til at hun gulpet. Lillesøster gulper også og ser ikke hvordan det skal bli om hun gulper det opp på alle klærne..
Samme her. Ødela så mange fine klær med første barnet pga. tran... Hun her gulper enda mer så vi droppet å prøve i det hele tatt.
 
Vår gulper veldig mye, så mannen nekter å gi tran... Hva kan vi gi istedet? Har forstått at det ødelegger klærne, og mannen klarer ikke lukta. Skal spørre på 6-ukerskontrollen altså.
 
Vår gulper veldig mye, så mannen nekter å gi tran... Hva kan vi gi istedet? Har forstått at det ødelegger klærne, og mannen klarer ikke lukta. Skal spørre på 6-ukerskontrollen altså.
Da anbefaler jeg D-dråper:)
 
Vår gulper veldig mye, så mannen nekter å gi tran... Hva kan vi gi istedet? Har forstått at det ødelegger klærne, og mannen klarer ikke lukta. Skal spørre på 6-ukerskontrollen altså.
Vi fikk velge på 6-ukerskontrollen om vi ville ha med oss en flaske tran eller D-vitamindråper. Her fikk vi de altså gratis på helsestasjonen :)
 
Sånn easy tran "sprøyte" man får på apoteket gjør det visst lettere :)

Hvorfor er det enklere egentlig? Vi brukte sprøyte sist og easytran nå, men forstår ikke helt hvorfor det er enklere
 
Back
Topp