Hvor mye tran gir dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gidd 2,5ml.Hvor mye tran gir dere?
Mi gulper og er plaget. Stinker tran. Så d vitamin dråper her nå. Og mannen økte herved fiske dosen i uka fra og med i dag. Og tranpå meg. Så da får hun i mm.Flere som kjenner på tranånde halve dagen eller?
De var lurt, tror vi gir om kvelden fra nå av.Jeg gir tran før legging av storebror. Kjenner ikke noe til tran ånden men lillegull dytter tranen ut ijenn men tungen.. liker det ikke!
Jeg synes hele leiligheten lukter tran etter at vi startet å gi Liker ikke!Flere som kjenner på tranånde halve dagen eller?
Vet ikke hør med hs. Jeg gikk over til d dråper og at jeg tar tran. Mi sa det var greit.Her har vi prøvd å gi tran denne uken, men han gulper mye mer og lukter tran.. Så her vurderer vi å gå over til d vitamindråper eller er det nok at jeg tar tran? (Fullammer)
Tror barna skal ha selv om vi tar tran.Her har vi prøvd å gi tran denne uken, men han gulper mye mer og lukter tran.. Så her vurderer vi å gå over til d vitamindråper eller er det nok at jeg tar tran? (Fullammer)
Var det jeg frykta.. Får høre med hsTror barna skal ha selv om vi tar tran.
Ja jeg ammer jo ikke så hu får desverre ikke no gjennom megJeg gir d-dråper ja. Takler ikke tranlukta heller. Så Sam får d-dråper ihvertfall til han er ferdig med amming. Jeg tar trankapsler selv, og spiser ganske mye fisk, så regner med at han får i seg de andre viktige stoffene gjennom morsmelken.
Mi sluttet å gulpe. Så var garantert derfor.Hater tran og synes det smaker dritt. Virker som frøkna mi er enig med meg der. Går greit og få det i henne med easytran sprøyte. Men hun stinker jo lenge etterpå. Helsesøster anbefalte å bruke tran fremfor d-dråper, siden tran er bra for utvikling av hjernen. Hun anbefalte d-dråper til babyer som gulper mye.