Tran

Jeg gir tran før legging av storebror. Kjenner ikke noe til tran ånden men lillegull dytter tranen ut ijenn men tungen.. liker det ikke!

Gir ikke tran, men skal gi D vitamin dråper. HS fortalte meg at ny forskning viser at D vitamindråper er akkurat like bra som tran da spedbarna ikke har behov for ekstra omega 3.
Har i tillegg en storgulper, og da er tran ikke mye aktuelt

Her har vi prøvd å gi tran denne uken, men han gulper mye mer og lukter tran.. Så her vurderer vi å gå over til d vitamindråper eller er det nok at jeg tar tran? (Fullammer)

Her har vi prøvd å gi tran denne uken, men han gulper mye mer og lukter tran.. Så her vurderer vi å gå over til d vitamindråper eller er det nok at jeg tar tran? (Fullammer)
Vet ikke hør med hs. Jeg gikk over til d dråper og at jeg tar tran. Mi sa det var greit.

Bruker bare D-vitamin dråper her. Hs sa at det er D-vitamin de må ha tilskudd av, men at det er en fordel å bruke tran. Men hvis det ble vanskelig å gi, er D-vitamin dråpene godt nok. Tran kommer bare opp igjen her, så det blir ei stund til jeg kommer til å gi på nytt. Skal prøve med jevne mellomrom, men det funker iallefall enda :-(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Dere som ikke gir tran, gir dere d-dråper? Eller er det noen som ikke gir noen av delene? Klarer ikke tran! Stinker jo ille av ungen

Jeg gir d-dråper ja. Takler ikke tranlukta heller. Så Sam får d-dråper ihvertfall til han er ferdig med amming. Jeg tar trankapsler selv, og spiser ganske mye fisk, så regner med at han får i seg de andre viktige stoffene gjennom morsmelken.

Jeg gir d-dråper ja. Takler ikke tranlukta heller. Så Sam får d-dråper ihvertfall til han er ferdig med amming. Jeg tar trankapsler selv, og spiser ganske mye fisk, så regner med at han får i seg de andre viktige stoffene gjennom morsmelken.
Ja jeg ammer jo ikke så hu får desverre ikke no gjennom meg :(

Hater tran, hater tran, sa jeg jeg hater tran.

Ikke får jeg i knøtta mi tran. Kommer opp,hysteri, oppgulp, rap og den ånden.

Så d dråper her. Skulle være så breave at jeg skulle drikke opp den flaska ( ikke på en gang xD ). Noe som gikk rett vest og jeg var super dårlig i går. Kapsler fra nå.

Hater tran og synes det smaker dritt. Virker som frøkna mi er enig med meg der. Går greit og få det i henne med easytran sprøyte. Men hun stinker jo lenge etterpå. Helsesøster anbefalte å bruke tran fremfor d-dråper, siden tran er bra for utvikling av hjernen. Hun anbefalte d-dråper til babyer som gulper mye.

Hater tran og synes det smaker dritt. Virker som frøkna mi er enig med meg der. Går greit og få det i henne med easytran sprøyte. Men hun stinker jo lenge etterpå. Helsesøster anbefalte å bruke tran fremfor d-dråper, siden tran er bra for utvikling av hjernen. Hun anbefalte d-dråper til babyer som gulper mye.
Mi sluttet å gulpe. Så var garantert derfor.

Back
Topp