Hvordan går det med dere i forhold til å gi tran?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanlig tran og med sprøyte og sprøyter til siden i munnen/kinnet.Hvilken tran gir dere? Og hvordan?
Easytran sprøytene virket geniale. Er det de du bruker?Vanlig tran og med sprøyte og sprøyter til siden i munnen/kinnet.
Easytran sprøytene virket geniale. Er det de du bruker?
Så teit da! Men tømmer du først i en skje før du fyller en vanlig sprøyte da eller? Og kokes sprøyten for hver dag? (Ja, jeg er nybegynner hehe)Kjøpte easytran sprøyte angrer på kjøpet, de er dyre, går til 2 ml og anbefalt dose er 2,5 ml, logikken? Tror vanlig sprøyte for 3 ml ol vil fungere like greit og mye billigere å kjøpe inn
Easytran kan ikke kokes, de vaskes i varmt vann og zaloSå teit da! Men tømmer du først i en skje før du fyller en vanlig sprøyte da eller? Og kokes sprøyten for hver dag? (Ja, jeg er nybegynner hehe)
Så teit da! Men tømmer du først i en skje før du fyller en vanlig sprøyte da eller? Og kokes sprøyten for hver dag? (Ja, jeg er nybegynner hehe)
Litt usikker, fikk på helsestasjon....Easytran sprøytene virket geniale. Er det de du bruker?
Vurderer å gå over. Hun raper jo tran hele dagen. Og gi hene tran er et herk...Gikk over til d-vitamindråper, fungerer mye bedre for oss. Det er bare d-vitamin som barnet ikke får via morsmelken, omega3 går over om moren spiser fisk eller tar tran selv
Lurer jeg også på.Noen som vet om tran kan gi luft og magevondt hos de små?
Det virker slik. Sluttet med tran for 2 dager siden ( gikk over til d-vitamindråper ) og her har det blitt mindre magevondt og gulping faktisk ;-)Lurer jeg også på.