Vi fikk beskjed om at det ikke var bra nok! Bahhhh!! Hva må å være enig a??![]()
Hahha håååpløst, her så de nesten dumt på meg som lurte på om når vi måtte begynne med tran xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk beskjed om at det ikke var bra nok! Bahhhh!! Hva må å være enig a??![]()
Hm jeg har hørt motsattPå sykehuset sa de at vi trengte ikke gi tran så lenge jeg fullamma, tok jeg omega 3 og D-vit så skulle det holde. Så tror ikke vi blir å gi, er ikke gira på ødelagte klær heller :/
50/50 gamble med andre ord! Herlig med "fakta".Hm jeg har hørt motsattat det ikke holder. Greit de blir enige dissa fagfolka!
Det var lurt!Her prøver vi noen dråper i beger sammen med melk. Har funket greit til nå. Men gulpet er...bafffff!!
Vi gir tran rett før et måltid, og bruker EasyTran. Da vi begynte med tranen ga vi med vanlig sprøyte, og da ble halvparten sølt ut. Med EasyTran-sprøyta hatt vi ikke hatt noe søl i det hele tatt![]()
ApoteketEasyTran? Har jeg aldri hørt om. Er det noen forskjell på den og vanlig Møllers Tran? Og hvor får man kjøpt den?
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Hørtes lurt ut! Jeg har ikke gitt enda. Alt er i hus men har ikke kommet i noe rutinegir henne tran på sprøyte, alltid i bleie og før hun skal bade. bruker eget håndkle til dette, da jeg vet at tranflekker ikke går bort..![]()