Tran til baby

Tar man D-vitamindråper i tillegg når man tar omega cure? Hvor kjøper du det? Hvilken dosering skal man bruke? Bruker du den som er naturell eller den med snak? [emoji4]

Bestiller det på omegacure.no (super rask levering og fri frakt) eller man får kjøpt den på helsekostbutikker.

Gir d-vitamin dråper i tillegg ja, da den ikke er tilsatt vitamin d. Kjøper den med smak. Mild og god! Anbefaler å prøve den!

Det høres jo veldig bra ut [emoji106][emoji4] Men hvordan vet jeg hvilken dosering jeg bør gi? Står det kanskje på produktet? [emoji4]

Jeg drypper d-vitamin dråper rett i munnen på min datter på 7 uker gjort det siden 4 ukers alder.
Når mitt første barn begynte med fast føde fikk han det i grøten sin og før det i flaske med mme siden jeg delammet ham.

Har prøvd å gi mini tran siden starten, men han har alltid prøvd å spytte den ut. Prøvd slike konsentrerte trankapsler fra apoteket, men han spytta ut det også. Nå er han 9 mnd og jeg har kjøpt møllers med fruktsmak. Han elsker den! Kommer hvertfall ikke ut en dråpe når han får den:)

Vårs lille er 9 mnd å hu gaper over skeia å får alt i seg, vi har tran for barn da. Den er smakstilsatt noe som gjør det lettere fir babyen å takle smaken :)

Her har vi gitt tran til lille snuppa siden 4 ukers alder. I starten gulpet ho ofte etter tran eller spyttet det ut igjen. Vi gikk over til tran med fruktsmak rundt 5 mnd og nå går det mye bedre, uten noe gulping og søl. Vi har brukt sprøyter og trekker opp 5 ml som ho får etter lunsj. For oss har det fungert å sette litt og litt under tungen. Hun er nå 7 og en halv mnd.

Hei! Hvordan gjør dere det med tran? Har en gutt på snart 4 mnd som jeg prøver å gi tran. Problemet er bare det at han spytter ut halvparten når jeg prøver å gi han det. Det er en lite hyggelig stund hver dag...Helsedirektoratet anbefaler jo tran til alle babyer over 4 uker. Vet jeg kan gi D-vitamindråper, men da får man ikke i dem omega 3 som er viktig for mental utvikling. Jeg fullammer [emoji4]

Jeg ga bittelitt på en skje i 2 omganger. Slik at han smakte og ikke måtte «drikke» av skjeen. Husk smekke![emoji23] og ja: tran er viktig ifht omega 3

Jeg ga bittelitt på en skje i 2 omganger. Slik at han smakte og ikke måtte «drikke» av skjeen. Husk smekke![emoji23] og ja: tran er viktig ifht omega 3
Det er vel bare å fortsette å prøve [emoji28] Har kjøpt tran med fruktsmak i går og skal prøve det i dag. Blir spennende å se om det blir bedre mottatt! [emoji106]

Alltid kommet ut 1/2 ut men de for i seg resten.. nå gir vi vår 2 åring tranfisker. Som han tygger flittig :)

Minste mann er som sin bror halvparten går ut

Back
Topp