Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Vi gir D vitamindråper. Storesøster også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var derfor vi også byttet til denneVi har gitt d-dråper frem til nå, men har akkurat gått over til eskimo-3(tran) pga av omega 3 og 6 for huden. Hun har antydninger til eksem og da har jeg hørt at denne kan hjelpe!
Var og kjøpte easytran sprøyte i går fordi det fort blir gris når jeg gir på skjei.... Oppdaga i dag at den sprøyta ikke går ned i eskimoflaska!men hadde heldigvis slike små medisinmålebegre jeg fikk på apoteket da mini var nyfødt og drakk mme fra slike, så fikk hatt tran oppi der og trekt opp
var veldig greit å gi av den easytran i alle fall
![]()
Ja, de er nok billigere jaEg sporte på apoteket om å få kjøpe medisinsprøyte til mini på 1-2-5 ml kostet 15 kr totalt...![]()
Barnetran med smak tror jeg?Ke e eskimotran?
http://eskimo-3.noKe e eskimotran?
Var og kjøpte easytran sprøyte i går fordi det fort blir gris når jeg gir på skjei.... Oppdaga i dag at den sprøyta ikke går ned i eskimoflaska!men hadde heldigvis slike små medisinmålebegre jeg fikk på apoteket da mini var nyfødt og drakk mme fra slike, så fikk hatt tran oppi der og trekt opp
var veldig greit å gi av den easytran i alle fall
![]()
Ke e eskimotran?
Hvorfor er den anbefalt pga eksem?Tran med tutti frutti... er egentlig fra 1 år, men anbefales dersom de har mye eksemIkke noe farlig å gi
![]()
Hvorfor er den anbefalt pga eksem?![]()