Tran eller d-vit?

Vi gir D vitamindråper. Storesøster også :)

Vi har gitt d-dråper frem til nå, men har akkurat gått over til eskimo-3(tran) pga av omega 3 og 6 for huden. Hun har antydninger til eksem og da har jeg hørt at denne kan hjelpe!

Vi gir D-vitamindråper, hun har vært en gulper så da var valget lett.

Vi har gitt d-dråper frem til nå, men har akkurat gått over til eskimo-3(tran) pga av omega 3 og 6 for huden. Hun har antydninger til eksem og da har jeg hørt at denne kan hjelpe!
Var derfor vi også byttet til denne :)

Jo hadde store planer om å være flink å gi tran... Meeeeen eg flyttet fra tranflasken.....

Gir d vitamin ho gaper opp med en gang når ho får den vær morgen :)

Var og kjøpte easytran sprøyte i går fordi det fort blir gris når jeg gir på skjei.... Oppdaga i dag at den sprøyta ikke går ned i eskimoflaska! :@ men hadde heldigvis slike små medisinmålebegre jeg fikk på apoteket da mini var nyfødt og drakk mme fra slike, så fikk hatt tran oppi der og trekt opp :) var veldig greit å gi av den easytran i alle fall :)

Sånn som hun gulper for tiden blir det nok uaktuelt med tran på en stund.

Var og kjøpte easytran sprøyte i går fordi det fort blir gris når jeg gir på skjei.... Oppdaga i dag at den sprøyta ikke går ned i eskimoflaska! :@ men hadde heldigvis slike små medisinmålebegre jeg fikk på apoteket da mini var nyfødt og drakk mme fra slike, så fikk hatt tran oppi der og trekt opp :) var veldig greit å gi av den easytran i alle fall :)

Eg sporte på apoteket om å få kjøpe medisinsprøyte til mini på 1-2-5 ml kostet 15 kr totalt... :p

Vi gir multivitaminer -heller det enn d-vitaminer fikk vi beskjed om (men det er pga at han trenger mer siden han er prematur). Prøvde tran, men det kom opp igjen og satte flekker på klærene :/

Her har vi gitt tran fra hun var 4 uker. Har stort sett gått greit. Har egen "transmekke" for å unngå å søle på klærne. Når lukten av smekken er blitt vond nok kaster vi den og tar en ny...Ikea har tre for kr 30 eller no slikt, så da kaster jeg med god samvittighet:)

• Liker
Reactions: BMC
Ke e eskimotran?

Var og kjøpte easytran sprøyte i går fordi det fort blir gris når jeg gir på skjei.... Oppdaga i dag at den sprøyta ikke går ned i eskimoflaska! :mad: men hadde heldigvis slike små medisinmålebegre jeg fikk på apoteket da mini var nyfødt og drakk mme fra slike, så fikk hatt tran oppi der og trekt opp :) var veldig greit å gi av den easytran i alle fall :)

Fant jeg og ut av.. utrolig irriterende. Jeg bare gir noen skjeer...

Back
Topp