Tragisk

Ja, det e henne. Kommer aldri til å glemme den saken og når hun var her inne. Kjente igjen gravsteinen for den hadde hun på minnesiden til gutten som døde.[:(] Mange av de bildene fra den minnesiden husker jeg som det skulle vært igår[&o]

Skyt meg gjerne nå...

Men jeg synes dette dere driver med er like forkastelig som det hun dama har gjort. Jeg sier ikke det er greit og forsvarer henne ikke på noen måte, men dette er faktisk ett åpent forum. Tenk om det skulle være stakkars pårørende som sitter og leser.

Voksne mennesker burde holde seg for gode til å sitte sånn og snakke så negativt om ett annet mennske. Jeg tror denne kvinnen var alvorlig syk, og man vet aldri hvem nestemann blir. Kanskje det er en av dine nærmeste..

ORIGINAL: Nugatti

Skyt meg gjerne nå...

Men jeg synes dette dere driver med er like forkastelig som det hun dama har gjort. Jeg sier ikke det er greit og forsvarer henne ikke på noen måte, men dette er faktisk ett åpent forum. Tenk om det skulle være stakkars pårørende som sitter og leser.

Voksne mennesker burde holde seg for gode til å sitte sånn og snakke så negativt om ett annet mennske. Jeg tror denne kvinnen var alvorlig syk, og man vet aldri hvem nestemann blir. Kanskje det er en av dine nærmeste..

for en sammenligning.... ikke enig der du![8|]

Må du ikke skjære alle under en kam nå, det dreier seg om å skille ut de negative kommentarene, som kanskje er 4 av her inne.

ORIGINAL: Nugatti

Skyt meg gjerne nå...

Er ikke helt enig i sammenligningen din her,men jeg er enig med deg i alt annet...
Syns det er forkastelig å sitte sånn som dette...
Glad jeg holder meg for god til dette..

ORIGINAL: noona

Hun hadde egen minneside om Sindre og la ut om en medfødt hjerneskade osv. Den andre sønnen hennes døde visst av det samme(sa hun selv). Men så fant noen ut at den 2 sønnen ikke var født enda.  Det er den gutten som overlevde.

Stakkars mor sier jeg. Hun må jo være psykisk syk og har garantert ett helvete med seg selv.
Det er rett og slett en tragedie for mor,barn og familien...
Forferdelig[&o]

Uff ja, husker jeg gikk inn på den siden[&o]

Utrolig tragisk, på alle måter det der....

Hvem har satt prateforbud?

Det er greit det at jeg kanskje var litt vel drastisk i mine uttalleser angående dette, men jeg står fortsatt på mitt og synes ikke det er riktig å snakke sånn om ett annet menneske på ett åpent forum. Det er nok ikke mange som kjenner saken annet enn fra media og der kan de trikse og mikse med ganske mye rart. Men det er greit.

Og hvorfor er hun så skrudd i hodet fordi hun snakket om det her inne? Hva med alle de andre som faktisk har mistet barna sine som snakker om det her inne? Det er greit, men fordi hun har tatt livet av den en ungen sin så skal hun ikke få lov til å snakke om det?

Greit jeg drar dette langt og vet jeg får mange uvenner nå, men det får heller være. Hun har tatt livet av den ene og forsøkt å gjøre det med den andre, men hun må jo være syk stakkars dame. Er jo ingen ved fulle fem som kan finne på å gjøre noe slikt. Derfor kan jeg også kjenne en smule sympati. Vi vet ikke hva hun har gjort før hun gjorde dette eller noe. Kanskje hun faktisk søkte hjelp men ikke fikk det.

Vet du det er så mange mennesker i Norge idag som aldri skulle hatt barn, men det er ikke mange av de som synes eller som blir gjort noe med.

Er det ikke noe som heter munchausen syndrom eller noe slikt?

Framprovosere syke barn for oppmerksomhet.

Jaja...samme kan det være.Sykt er det uansett[:@]

ORIGINAL: Hatice

Er det ikke noe som heter munchausen syndrom eller noe slikt?

Framprovosere syke barn for oppmerksomhet.

Jaja...samme kan det være.Sykt er det uansett[:@]

tenkte på det samme jeg og faktisk. må jo være noe galt med moren som gjør noe slikt....

Syke syke menneske!Er tydeligvis ikke hvem som helst som skulle hatt lov til å få barn!

ORIGINAL: Murmeldyr88

ORIGINAL: Kranglefanten

Det er nok henne.

Tragisk[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp