Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nugatti
Skyt meg gjerne nå...
Men jeg synes dette dere driver med er like forkastelig som det hun dama har gjort. Jeg sier ikke det er greit og forsvarer henne ikke på noen måte, men dette er faktisk ett åpent forum. Tenk om det skulle være stakkars pårørende som sitter og leser.
Voksne mennesker burde holde seg for gode til å sitte sånn og snakke så negativt om ett annet mennske. Jeg tror denne kvinnen var alvorlig syk, og man vet aldri hvem nestemann blir. Kanskje det er en av dine nærmeste..
ORIGINAL: Nugatti
Skyt meg gjerne nå...
Men jeg synes dette dere driver med er like forkastelig som det hun dama har gjort. Jeg sier ikke det er greit og forsvarer henne ikke på noen måte, men dette er faktisk ett åpent forum. Tenk om det skulle være stakkars pårørende som sitter og leser.
Voksne mennesker burde holde seg for gode til å sitte sånn og snakke så negativt om ett annet mennske. Jeg tror denne kvinnen var alvorlig syk, og man vet aldri hvem nestemann blir. Kanskje det er en av dine nærmeste..
ORIGINAL: noona
Hun hadde egen minneside om Sindre og la ut om en medfødt hjerneskade osv. Den andre sønnen hennes døde visst av det samme(sa hun selv). Men så fant noen ut at den 2 sønnen ikke var født enda. Det er den gutten som overlevde.
Stakkars mor sier jeg. Hun må jo være psykisk syk og har garantert ett helvete med seg selv.
Det er rett og slett en tragedie for mor,barn og familien...
Forferdelig[&o]
ORIGINAL: Murmeldyr88
ORIGINAL: Kranglefanten
Det er nok henne.