Tragisk

Ekkel sak, får frysninger bare jeg leser om det.

[&:]

Ja,hun har vært her inne[&o][:(]

Huff[:(]

ORIGINAL: Kranglefanten

Det er nok henne.

ja det er nok henne.

Tragiske greier[&o]

what?? først på bv og så prøver hun å drepe ungen sin?? hvordan var hun her inne da?? og hvordan vet dere at det er henne? er litt fersk her inne jeg.. ble veeeldig nyskjerring nå, tragisk nok..

Hva var nicket hennes her inne? (på PM)

ORIGINAL: 2007baby

Hva var nicket hennes her inne? (på PM)

PM JEG OG!

ORIGINAL: lykkeligmamman

what?? først på bv og så prøver hun å drepe ungen sin?? hvordan var hun her inne da?? og hvordan vet dere at det er henne? er litt fersk her inne jeg.. ble veeeldig nyskjerring nå, tragisk nok..
En laaang historie,men politiet har bla brukt loggsider fra bv som bevis,hun la bla ut bilder av den døde sønnen sin her,og beskrev hvordan den andre sønnen også døde -før han var født[:(]

ORIGINAL: akg

Ja,hun har vært her inne[&o][:(]

hvem var hun her inne??
Usj, så ekkelt!! Tenk å drepe sine egne barn[:o]. vi andre kunne ikke engang tenke på å skade dem[&o][&o]

En laaang historie,men politiet har bla brukt loggsider fra bv som bevis,hun la bla ut bilder av den døde sønnen sin her,og beskrev hvordan den andre sønnen også døde -før han var født[:(]

Den andre sønnen som døde? Det er vel bare en unge som døde...

ORIGINAL: Mamasan

here we go again...

Sant nok..
Er vel ikke mange minuttene før denne blir sletta, håper jeg..

Hun hadde egen minneside om Sindre og la ut om en medfødt hjerneskade osv. Den andre sønnen hennes døde visst av det samme(sa hun selv). Men så fant noen ut at den 2 sønnen ikke var født enda.  Det er den gutten som overlevde.

Stakkars mor sier jeg. Hun må jo være psykisk syk og har garantert ett helvete med seg selv.
Det er rett og slett en tragedie for mor,barn og familien...
Forferdelig[&o]

Helt utrolig at noen kan gjøre slikt![:@][:'(]

Alle kvinner skulle gjennomgått psykisk vurdering før de fikk barn!![:@]

Håper hu råtner bort i fengsel!

ORIGINAL: DivaX

Den andre sønnen som døde? Det er vel bare en unge som døde...
Les lengre ned på sida hva noona skrev,så skjønner du hva jeg mente.

Orker ikke lese alt en gang,det eneste jeg vet er at den dama trenger hjelp![:(]

Back
Topp