Kva gjer du? Legger du ungen ekstra tidleg eller prøver du å dra den til vetig leggetid?
A var så sleten når eg henta han i dag. Har nok skjedd mykje for han hadde sovet 2 timar. Var veldig grinete stakkaren og litt meir kosete enn vanleg. Fekk i han 1,5 brødskive og litt banan, før han fekk deg eit bad.
Klarte å drita på golvet når eg fylte i vatn
Etter bading var han litt meir energisk og me klarte å dra han til kl 18.
Veit ikkje om eg burde lagt han før? Har aldri vore eit tema før...
Btw: Han var VELDIG sår i stumpen i dag når han kom heim frå bhg. Til og med fått ei slik utheva stripe nedover tissen, på "baksida". Likte ikkje når eg måtte tørka han etter dritinga.. Eg har gitt dei i bhg ein inotyl krem, men navnet hans på. Trur ikkje dei har brukt den, nokon gong, sjølv om eg har sagt i frå 2 gonger at den må brukast, spesielt etter han har bæsja.
Skal det vera nødvendig å seia i frå ein tredje gong?
A var så sleten når eg henta han i dag. Har nok skjedd mykje for han hadde sovet 2 timar. Var veldig grinete stakkaren og litt meir kosete enn vanleg. Fekk i han 1,5 brødskive og litt banan, før han fekk deg eit bad.
Klarte å drita på golvet når eg fylte i vatn
Etter bading var han litt meir energisk og me klarte å dra han til kl 18.
Veit ikkje om eg burde lagt han før? Har aldri vore eit tema før...
Btw: Han var VELDIG sår i stumpen i dag når han kom heim frå bhg. Til og med fått ei slik utheva stripe nedover tissen, på "baksida". Likte ikkje når eg måtte tørka han etter dritinga.. Eg har gitt dei i bhg ein inotyl krem, men navnet hans på. Trur ikkje dei har brukt den, nokon gong, sjølv om eg har sagt i frå 2 gonger at den må brukast, spesielt etter han har bæsja.
Skal det vera nødvendig å seia i frå ein tredje gong?
Last edited: