Trøytt unge etter bhg

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva gjer du? Legger du ungen ekstra tidleg eller prøver du å dra den til vetig leggetid?

A var så sleten når eg henta han i dag. Har nok skjedd mykje for han hadde sovet 2 timar. Var veldig grinete stakkaren og litt meir kosete enn vanleg. Fekk i han 1,5 brødskive og litt banan, før han fekk deg eit bad.
Klarte å drita på golvet når eg fylte i vatn :P
Etter bading var han litt meir energisk og me klarte å dra han til kl 18.
Veit ikkje om eg burde lagt han før? Har aldri vore eit tema før...

Btw: Han var VELDIG sår i stumpen i dag når han kom heim frå bhg. Til og med fått ei slik utheva stripe nedover tissen, på "baksida". Likte ikkje når eg måtte tørka han etter dritinga.. Eg har gitt dei i bhg ein inotyl krem, men navnet hans på. Trur ikkje dei har brukt den, nokon gong, sjølv om eg har sagt i frå 2 gonger at den må brukast, spesielt etter han har bæsja.
Skal det vera nødvendig å seia i frå ein tredje gong?

Last edited:
Høres jo ut som det er nødvendig å si fra igjen da :(

Det skal ikke være nødvendig nei.

Jeg synes kl 18 høres greit ut å legge. Greit å drøye så lenge som mulig men ikke for lenge. Trenger å få nok søvn.

Det er helt sikkert nødvendig å si ifra igjen ja.Jeg har også ting jeg purrer på,hjelper ikke at de har egne ting når det ikke fungerer for mitt barn.
Her legger jeg av og til 1730,da ber hun selv om å få legge seg❤️

Vi har lagt henne kl 18-18.30 siden hun var seks mnd..

Så lenge han er trøtt er det bare å legge han tenker jeg.

Sa i frå i dag om rompa, så håpar dei tar hensyn i dag. Spennande å få han heim og sjå om bleia har krem i seg :P

La han rett før kl 18 som sagt, og han var klar for ny dag kl 05 :o Opp i senga vår og prøvde å få han til å sove litt meir. Men ikkje f*** om han ville... Da vart det å jaga opp han far :P

Hun får sove kl 18.00 om hun er veldig trøtt etter bhg. Nå er hun 3 år, så litt lettere å holde våken. Blir masse grining når hun er trøtt :(

Sa i frå i dag om rompa, så håpar dei tar hensyn i dag. Spennande å få han heim og sjå om bleia har krem i seg :P

La han rett før kl 18 som sagt, og han var klar for ny dag kl 05 :o Opp i senga vår og prøvde å få han til å sove litt meir. Men ikkje f*** om han ville... Da vart det å jaga opp han far :P
Ble han smurt?

Kan foresten anbefale ull/silke buffen til nøstebarn, den er ikke så vid og holder seg inntil halsen. Har den til storebror, den er for stor til vesla, men for dere som har eldre barn...og når småtrolla blir eldre :)

• Liker
Reactions: EJ
Kan foresten anbefale ull/silke buffen til nøstebarn, den er ikke så vid og holder seg inntil halsen. Har den til storebror, den er for stor til vesla, men for dere som har eldre barn...og når småtrolla blir eldre :)
Eh denne skulle være i hals-tråden :p

Back
Topp