Trøtthet

Kan det virkelig være sant at trøttheten kan forsvinne litt før man kommer til uke 12?:woot: Føler formen har steget litt de to siste dagene (er 8+3 i dag), men tørr ikke juble for høyt..
 
Kan det virkelig være sant at trøttheten kan forsvinne litt før man kommer til uke 12?:woot: Føler formen har steget litt de to siste dagene (er 8+3 i dag), men tørr ikke juble for høyt..
Formen min har også vært stigende den siste uka, er 9+2 i dag. I dag er den dårlig igjen pga halsbetennelse så det er vanskelig å si hvordan den hadde vært uten... Men krysser fingrene for at det verste er over!
 
Er også konstant trøtt jobber 12 timers skift, pluss ca 2 timer til og fra jobb! Må ha ett par powernapper på jobb ja sliter ekstremt med å holde meg våken. Hvor lenge varer dette vanligvis?
12 timer og ca 2 timer reisevei? Hvordan i alle dager går det ann? :nailbiting: jeg har 8 timers dag og ca 2 timer reisevei, jeg er sykemeldt på grunn av kvalme og dårlig nattesøvn. Hadde aldri komt meg hverken den ene eller andre veien uten å sovne bak rattet nå. Beundrer det du klarer, pass på å ta vare på deg selv.
 
Jeg hadde dødd av to timer reisevei til jobb til vanlig, det er helt uforståelig for meg at noen orker det. Jeg hater pendling mer enn alt annet. At noen får det til når de er gravide er virkelig imponerende.

Jeg var ekstremt trøtt i starten, spesielt i uke 3 og 4. Var den ekstreme trøttheten som fikk meg til å mistenke at jeg var gravid, fikk positiv test da jeg var 3+4. Nå er jeg i uke 7 og ikke så trøtt lenger, men jeg føler meg veldig sliten. Konstant uggen i kroppen, som om jeg holder på å bli syk. Synes det er slitsomt og håper det går over.
 
12 timer og ca 2 timer reisevei? Hvordan i alle dager går det ann? :nailbiting: jeg har 8 timers dag og ca 2 timer reisevei, jeg er sykemeldt på grunn av kvalme og dårlig nattesøvn. Hadde aldri komt meg hverken den ene eller andre veien uten å sovne bak rattet nå. Beundrer det du klarer, pass på å ta vare på deg selv.

Det er absolutt ikke ideelt.. jeg jobber «offshore på land», og arbeidsplassen er langt fra der jeg bor:singing: begynte i ny jobb i juni, så føler jeg må opparbeide meg litt goodwill nå i begynnelsen, men det er beinhardt! Uff det hørtes ikke godt ut for deg.. håper det ordner seg neste trimester:cat:Er heldigvis ikke kvalm, og sover veldig godt, så akkurat der er jeg heldig da! Men tusen takk:Heartred
 
Jeg er utrolig trøtt for tiden, i tillegg sliter jeg voldsomt med å sove om nettene. Ikke så veldig ok når jeg må opp kl 05.30 for å ta bussen ,studerer på sykepleien.
 
Back
Topp