Trøtthet

Victoriak90

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Flere enn meg som sitter på jobb og holder på å sovne?? Så lite produktiv disse dagene...og utslitt når jeg kommer hjem Blir mye jobb på mannen for tiden
 
Flere enn meg som sitter på jobb og holder på å sovne?? Så lite produktiv disse dagene...og utslitt når jeg kommer hjem Blir mye jobb på mannen for tiden


Må si jeg er ovveraskende lite trett dette svangerskapet. Gjerne fordi jeg ikke har tid til å kjenne etter denne gang:p Har to travle barn her hjemme som kun går ett par timer i bhg hver dag, og fremdeles holder på med tilvenning med minstemann på 2,5 år:wideyed: Men merker jeg er klar for sengen ett par timer tidligere enn til vanlig på kveldstid :sleep002
 
Jeg er trøtt ja. Akkurat nå sitter jeg i bilen og hviler meg i fritimen min. Kan ikke sove, men har veldig lyst!
 
Må si jeg er ovveraskende lite trett dette svangerskapet. Gjerne fordi jeg ikke har tid til å kjenne etter denne gang:p Har to travle barn her hjemme som kun går ett par timer i bhg hver dag, og fremdeles holder på med tilvenning med minstemann på 2,5 år:wideyed: Men merker jeg er klar for sengen ett par timer tidligere enn til vanlig på kveldstid :sleep002
Heldig! Jeg har en gutt fra før i full fart, men er såå sliten når jeg kommer hjem! Mannen må ta det meste av middag og legging
 
Kan sove døgnet rundt kjennes det ut som. Mega trøtt, kan ikke huske jeg var så trøtt med nr 1.
Synes å huske at jeg var mindre trøtt første gangen også, men kan ha med at vi nå faktisk har 1 krabat å ta vare på allerede Er mer kvalm hittil enn forrige svangerskap også.
 
Jeg også er kjempe trøtt, føler all energi er borte og det meste føles ut som et ork. Sover som regel en gang iløpet av dagen. Akkurat våknet fra en liten dupp :sleep011
 
Jeg er også veldig trøtt, legger meg tidlig på kvelden og sover som regel lenge på morningen hvis jeg kan :p
 
Jepp, spesielt sent på dagen:p Lange møter er noe herk...
 
Uff, jeg er så trøtt på jobb og i dag holdt jeg på å duppe av foran pc-en. Må ta en powernap hver dag når jeg kommer hjem fra jobb.
 
Må ta en dupp hver eneste dag etter jobb. Jobber for øyeblikket 50% pga tidvis ekstrem kvalme, og i øyeblikket jeg er hjemme så slokner jeg momentant på sofaen. Aldri vært slik før, helt latterlig nesten.. !
 
Oh yes. På jobb går alt litt sakte om dagen, ekstra pauser og prioriterer arbeidsoppgaver. Mannen har fått hovedansvaret for nesten alt annet hjemme, om han er hjemme (turnus) men jeg hentet og leverer en del i bhg pga hans jobb. Og jeg sover så mye som mulig!
 
Trøtt her også. Kjennes ut som øynene er på tur igjen helebtiden. Sitter nå med et arbeidskrav på studiet og prøver å rable ned noe men er så umotivert og drømmer om den mye senga og timer med blund på øynene:sleep002
 
Veldig trøtt jeg også, kan absolutt ikke huske å ha vært sånn før! Har akkurat våknet etter en dupp på sofaen, men kjenner at jeg egentlig bare vil sove videre..
 
Er også konstant trøtt jobber 12 timers skift, pluss ca 2 timer til og fra jobb! Må ha ett par powernapper på jobb ja sliter ekstremt med å holde meg våken. Hvor lenge varer dette vanligvis?
 
Er også konstant trøtt jobber 12 timers skift, pluss ca 2 timer til og fra jobb! Må ha ett par powernapper på jobb ja sliter ekstremt med å holde meg våken. Hvor lenge varer dette vanligvis?
Til ungen er ca 2 år tenker jeg....:laughing025
 
Back
Topp