Trøtte?

Når går dere til sengs om kvelden? Før graviditet: 23-24, nå: 21-22.
Samme her, kan nesten stille klokka etter meg... Hver gang jeg sier jeg er trøtt og ønsker å legge meg så er klokka omtrendt 22...

Utrolig trøtt og sliten for tiden.. Men har og lav blodprosent. Så fikk målt den i dag.. Samme med Ferritin.. Spent på nivåene siden jeg har tatt jern..

Fast tid er 23, men kan drøye det en halvtime. Jeg er et super B menneske! Er lett oppe til langt på natt. Å stå opp er derimot noe dritt, uansett når jeg legger meg :p

Jeg har lagt meg mellom 21 og 22 i lang tid nå, men akkurat den siste uke har jeg blitt sittende oppe til både 23 og midnatt. Mye tanker i eksamenstiden, så det er ikke noe gøy å legge seg. ;)

tja... er mye trøttere!
Men det har ingenting å si når på døgnet :P
I stad lå jeg på gulvet med Vesla.. Da holdt på å sovne :P

Jeg er mest trøtt på dagen! Om natta holder babyen i magen meg våken :p

Jeg er mest trøtt på dagen! Om natta holder babyen i magen meg våken :p
Samme her, litt av grunnen til at jeg er våken nå. Våkner tidlig av samme grunn, noe som er veldig utypisk meg.

Er også utrolig trøtt og sliten.. Men får pokker ikke sove om natta. Sitter oppe til 3-4, da kan det hende jeg får sove to timer før jeg våkner igjen. Så sitter jeg oppe til mannen står opp og drar på arbeid mellom 7-8. Da får jeg som oftest sove til 12. Helt utmattet om dagen, men holder meg våken i håp om å kanskje få sove om natten.

Har begynt å ta lur sammen med storebror igjen på dagen ;) kan fort bli 2 timer på dagen:p sovner ellers sånn i 24-tiden og står opp mellom 5 og 8 en gang avhengig av når storebror vil opp...

Prøver 21/22, men alltid noe som kommer i veien :p men trøttest er jeg rundt 13/14 på dagen, da sliter jeg med å holde meg våken på jobb...

Legger meg senere og senere for hver kveld som går nå, sliter med å sovne, og sover heller en dupp på dagen dersom det trengs. Sjelden i seng før kl tolv på natta.

Vært veldig opp og ned, har hatt perioder jeg har lagt meg mellom 19 og 20! Nå gjør alt vondt og jeg får ikke sove, så nå sitterjeg fint oppe til 23.30-00.00. Vanligvis leggee jeg meg senest 22.30, ofte 22.

23-23.30 i hverdagen og litt senere i helga. Er et B-menneske. Oppe ca 7.45 i hverdagen for å levere minsten i bhg og sende eldste på skolen. Hender ofte det blir en dupp på formiddagen eller ettermiddagen.

Går å legger meg ca 23.30-00.30 etter å ha såvet en time eller 2 på sofaen først :-P føler meg trøtt hele dagen omtrent, men var værre de 2-3 første mnd før jeg fant ut jeg var gravid, da kunne jeg sovne når som helst hvis jeg la meg litt på sofaen etter jobb.. ;-)

Jeg hadde en periode rundt uke 20-25 hvor jeg sov dårlig, men før og etter dette har søvnen gått fint. Hverdagene legger jeg meg mellom 21.30 og 24, og står opp 06.15 for å rekke morgenlogistikken med frokost, hundelufting og bhg-levering før jobb. Nå når permisjonen begynner, har jeg mulighet til å sove frampå, men kommer sikkert til å stå opp sammen med mann og toåring uansett. Så lenge jeg sover bra, er det bare deilig å komme seg opp!

Sover middag nesten hver dag nå. Sovner derfor litt seinere, kanskje rundt 12-tiden. Står ikke opp før 07:30 da :)

Back
Topp