Trøtt

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Kjenner jeg sliter med å holde øynene åpen og klokka er bare 19. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg sikkert kunne sove/halvsove mesteparten av døgnet. Var sikkert slik sist også, men husker ikke :hilarious:
Flere som er «zombier» for tiden.. :sleep011

I helgene har jeg verdens beste samboer som lar meg sove om morgenen, og en dupp på dagtid, da kan jeg faktisk føle meg litt opplagt når kvelden kommer:p Men i hverdagene er jeg oppe klokka 5 nesten hver dag, så da sovner jeg tvert i senga klokka 21.

Sover 2-3 timer på dagtid. Tror jeg kunne hatt 1 time på ettermiddagen også.

Trøtt hele tiden. På hverdager når jeg er på jobb legger jeg meg samtidig som 2,5 åringen på kvelden. Da er jeg tom for energi.

Kjenner meg igjen i å være helt zombie.. og når jeg ikke sover er jeg ør i hodet. Gleder meg til å få tilbake mer overskudd etterhvert!

Jepp.. Utrolig slitsomt å aldri føle seg helt uthvilt!

I helga har jeg såvidt orket å gå fra senga til sofaen, små sovet gjennom hele dagen:dead: gruer meg til tidlig opp, og å sitte oppreist igjen i morgen!

I helgene har jeg verdens beste samboer som lar meg sove om morgenen, og en dupp på dagtid, da kan jeg faktisk føle meg litt opplagt når kvelden kommer:p Men i hverdagene er jeg oppe klokka 5 nesten hver dag, så da sovner jeg tvert i senga klokka 21.

Har verdens beste mann som står opp med mini i helgene, det har han egentlig gjort hele tiden. Men i hverdagen drar han stort sett på jobb før vi står opp ( morgenfugl delux og flexitid på jobb så han starter ofte klokka mellom 0630 og 0700 - da får han gjort litt før andre kommer og forstyrrer han :hilarious:), så da er det meg og mini som må komme oss i barnehagen. Jeg er heldig som jobber i samme barnehage som mini, så slipper unna med reisetid og levering før jeg selv starter.
Etter jobb ender jeg på sofaen frem til jeg legger meg.

Zombie dagen lang, og ingenting funker, i går sov jeg fra 12 - 12, det hjalp, helt til klokken ble 18..Da var jeg like trøtt..

Jeg sover en times tid på ettermiddagen hver dag jeg.

Sist svangerskap hadde vi fine møter med jordmor tilknyttet BHT og det ble bestemt at jeg skulle ha sovepause på jobb hver dag ca 30 min. En til to ganger etter behov. Funket så bra! Håper på lignende nå :)

Husker jeg slet med ekstrem trøtthet forrige svangerskap. Har foreløpig ikke enda opplevd det like ekstremt. Er mer nattugle nå :wacky:

Jeg sliter også med trøtthet. Men våkner som regel om natta for å tisse og pga kvalme. I natt våknet jeg kl. 02.00 å sovnet etter 04.00 engang.. kl. 07.00 vekket lillemann meg. Nå som jeg er sykmeldt pga kvalmen så sover jeg litt på dagtid før jeg henter gutten min i bhg.:happy:

Føler meg trøtt og sliten hele tiden:dead:

Føler meg rimelig zombie jeg også. At det er mulig å være så trøtt hele tiden uansett om jeg sover mer eller mindre! Tar meg som regel en ettermiddagslur jeg også :angelic:

Her er det trøttheten som er største symptom! Morgningen er ok, men begynner i 14 tiden. Fungerer ikke resten av ettermiddagen og kvelden. Sover og ligger på sofaen. Har dratt tidlig fra jobb mange ganger. Håper energien kommer tilbake snart, for vi skal flytte fra leilighet til hus, og må ha mer å gå på enn det jeg har nå. Har også dårlig samvittighet for å prestere såpass mindre på kontoret enn jeg vanligvis gjør. 10+5 i dag.

Trøtt og kvalm. Blir ekstra trøtt fordi det er vanskelig å sove på natta pga kvalmen :meh:

Back
Topp