Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere og at det er normalter vel kroppene våre som ruger for harde livet
![]()
Absolutt! Det er et mirakel, synes jeg, og som du sier fascinerende. Hvordan livet skapes og kroppen vår tilpasser segJa,er jo litt av en jobb kroppene våre gjør!Selv om d er dødsvondt,så er det fasinerende å kjenne hvordan kroppen jobber og forbereder seg
![]()
Sov 9 timer i natt, kun avbrutt av den normale snuinga i senga og sprøyte kl 06. Men er så trøtt, så trøtt! Hver dag føler jeg at jeg ikke sover nok. Legger jeg meg nedpå, blir jeg mer daffer jeg alene om det?
Huff. Hvorfor sover du ikke? Jeg er også trøtt pga lavt jerngreier. Tar piller så det har hjulpet litt.Jeg er trøtt hele tiden jeg og - men det er fordi jeg nesten ikke sover lenger... :/
Huff. Hvorfor sover du ikke? Jeg er også trøtt pga lavt jerngreier. Tar piller så det har hjulpet litt.
Det kjenner jeg meg igjen i, mye vondt jeg og. Symfysen er det verste her.Har bra med jern. Jeg ligger bare ikke godt; finner ingen gode stillinger og det gjør vondt overalt.. Halsbrann og bekkenløsning i tillegg.. Magen min har vokst mye de siste ukene.. Og det er så bra at lillegutt voksermen mor begynner å bli sliten...
Føler jeg får mindre energi av å bare være hjemme. Sover også bedre på natten når jeg ikke hviler på dagen. Så prøver å leve normalt og hviler bare litt innimellom.,Sov 9 timer i natt, kun avbrutt av den normale snuinga i senga og sprøyte kl 06. Men er så trøtt, så trøtt! Hver dag føler jeg at jeg ikke sover nok. Legger jeg meg nedpå, blir jeg mer daffer jeg alene om det?