Trøtt

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Sov 9 timer i natt, kun avbrutt av den normale snuinga i senga og sprøyte kl 06. Men er så trøtt, så trøtt! Hver dag føler jeg at jeg ikke sover nok. Legger jeg meg nedpå, blir jeg mer daff :p er jeg alene om det?

De dagene jeg ikke skal noe, kan det hende jeg står opp i 14-15 tiden :o vil bare sove! Sover dårlig om natten da, og sovner kanskje skikkelig først når kjæresten går på jobb. Kan fint sovne på sofaen i løpet av dagen i tillegg. Så nei, du er ikke alene :p haha

Tror nok vi er ganske mange :p jeg sover elendig om nettene pga smerter i bekkene og magen..føler aaaldri at jeg blir uthvilt!så dagene flyter litt av sted i halvørska:p

Jeg sover minst 8-9 t om natten, men blir fort trøtt igjen at jeg blir svimmel. Så kaster meg i seng igjen og sover 1-2 timer.

Godt vi er flere og at det er normalt :p er vel kroppene våre som ruger for harde livet :)

Godt vi er flere og at det er normalt :p er vel kroppene våre som ruger for harde livet :)

Ja,er jo litt av en jobb kroppene våre gjør!:D Selv om d er dødsvondt,så er det fasinerende å kjenne hvordan kroppen jobber og forbereder seg:D

Ja,er jo litt av en jobb kroppene våre gjør!:D Selv om d er dødsvondt,så er det fasinerende å kjenne hvordan kroppen jobber og forbereder seg:D
Absolutt! Det er et mirakel, synes jeg, og som du sier fascinerende. Hvordan livet skapes og kroppen vår tilpasser seg :)

Sov 9 timer i natt, kun avbrutt av den normale snuinga i senga og sprøyte kl 06. Men er så trøtt, så trøtt! Hver dag føler jeg at jeg ikke sover nok. Legger jeg meg nedpå, blir jeg mer daff :p er jeg alene om det?

Jeg er trøtt hele tiden jeg og - men det er fordi jeg nesten ikke sover lenger... :/

Jeg er trøtt hele tiden jeg og - men det er fordi jeg nesten ikke sover lenger... :/
Huff. Hvorfor sover du ikke? Jeg er også trøtt pga lavt jerngreier. Tar piller så det har hjulpet litt.

Middagsluren min er hellig, men jeg er likevel trøtt igjen klokken ni...

Tror kroppen forbereder seg på åssen livet med baby er :P Opp masse hele natta, sove litt mer på dagen (når baby sover)... Men ja, kjenner meg godt igjen!

Huff. Hvorfor sover du ikke? Jeg er også trøtt pga lavt jerngreier. Tar piller så det har hjulpet litt.

Har bra med jern. Jeg ligger bare ikke godt; finner ingen gode stillinger og det gjør vondt overalt.. Halsbrann og bekkenløsning i tillegg.. Magen min har vokst mye de siste ukene.. Og det er så bra at lillegutt vokser ❤️ men mor begynner å bli sliten...

Har bra med jern. Jeg ligger bare ikke godt; finner ingen gode stillinger og det gjør vondt overalt.. Halsbrann og bekkenløsning i tillegg.. Magen min har vokst mye de siste ukene.. Og det er så bra at lillegutt vokser ❤️ men mor begynner å bli sliten...
Det kjenner jeg meg igjen i, mye vondt jeg og. Symfysen er det verste her.

Føler jeg får mindre energi av å bare være hjemme. Sover også bedre på natten når jeg ikke hviler på dagen. Så prøver å leve normalt og hviler bare litt innimellom.,

Back
Topp