Trøtt?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dette vidunderlige andre trimesteret lar vente på seg. Flere som fortsatt er trøtte? Syns det er utrolig irriterende å ikke våkne i løpet av dagen..

Ehm.. La meg kl 01 i går og sto opp kl 16.00 :rolleyes: nå har jeg ferie da, men ja, kan ikke si jeg ikke sover godt om "natta" akkurat :D

Legger meg alt mellom klokken 9 og 1 på kvelden/natta. Våkner 3 ganger om natten for å tisse. Har alltid problemer med å sovne skikkelig igjen etterpå. Så nå i det siste har jeg gått på tomgang. Sovnet jo på bussen i går. I dag endte jeg med migrene og rett i sengen. Tror jeg må sette av en time eller to på dagtid for en høneblund fremover.

"Godt" vi er flere. Føler meg så ubrukelig. Flyr på do hele tiden på natta. Er så slitsomt. Mulig det er det som gjør meg så utrolig trøtt. Sist svangerskap ga denne trøttheten seg. men nå virker det som om den er kommet for å bli.

"Godt" vi er flere. Føler meg så ubrukelig. Flyr på do hele tiden på natta. Er så slitsomt. Mulig det er det som gjør meg så utrolig trøtt. Sist svangerskap ga denne trøttheten seg. men nå virker det som om den er kommet for å bli.
Vi får bare ta det rolig. Se om vi kan få inn en høneblund i løpet av dagen. Jeg skiftet litt om på kostholdet for å se om det hjalp på, so far, no good.

Vi får bare ta det rolig. Se om vi kan få inn en høneblund i løpet av dagen. Jeg skiftet litt om på kostholdet for å se om det hjalp på, so far, no good.

Ja, en høneblund hadde vært digg. Prøvde meg på det i går. Fikk besøk av en liten jente hele tiden, som bare skulle si hei :p Ga til slutt opp ;)

Jeg tenkte jeg skulle begynne å prøve med på litt kaffe igjen. Og starte dagen med en gåtur. Noe må funke :p

Jeg er fortsatt trøtt :p
Sover dårlig om natta og må opp på do alt for mange ganger.

Har ingen problemer med å sovne når jeg legger meg uansett hvor tidlig det er, men sliter mer med at jeg er så sliten! Så mer sliten enn trøtt.

Jeg er fortsatt fryktelig trøtt har et høyt søvnbehov og hvis jeg ikke oppfyller det blir dagen ødelagt. 17+1 i dag. Må ofte sove ettermiddagslur etter jobb og kan fint sovne kl 20. Absolutt ikke typisk meg. Håper det blir bedre snart...

Nå har jeg hatt barnefri og ferie I 2 hele uker, så har ikke måttet stått opp 05-06 hver dag (Jepp, 5 åringen min er en morgenfugl :p), men har ikke sovet sånn kjempelenge hver morgen likevel, rundt 9 tiden.. lagt meg alt fra 00-02.. Føler meg veldig uthvilt ;) spør meg igjen fra onsdag av når morgenfuglen er kommet fra ferie ;) da blir det nok zombie-tilstander igjen ;)

En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg orker ikke stå oppreist så lenge om gangen!? Vil bare sette meg igjen snarest mulig, haha! Andre som opplever det??

Last edited:
Her plages eg med allergi også, så trøtt er bare forbokstaven! Eg går konstant rundt og er trøtt, hviler flere ganger for dagen, men klarer ikkje sove skikkelig på dagen.. Eg dupper av i 10 min og våkner av at en innvendig klokke vekker meg:p

Hvis eg våkner om natten( noe eg stortsett gjør pga full blære) så kan eg ligge i flere timer før eg klarer å sovne igjen. Så eg føler eg har behov for mer søvn, men klarer liksom ikkje å hente det inn.. Håper bare på at allergien forsvinner når vi er i syden og at trøttheten avtar snart:D

Eg har det sånn også! Orker ikkje å stå i det heile tatt!
Det er så slitsom følelse! :o av og til føles det ut som jeg har grodd fast i sofaen :p

Nå har jeg hatt barnefri og ferie I 2 hele uker, så har ikke måttet stått opp 05-06 hver dag (Jepp, 5 åringen min er en morgenfugl :p), men har ikke sovet sånn kjempelenge hver morgen likevel, rundt 9 tiden.. lagt meg alt fra 00-02.. Føler meg veldig uthvilt ;) spør meg igjen fra onsdag av når morgenfuglen er kommet fra ferie ;) da blir det nok zombie-tilstander igjen ;)

En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg orker ikke stå oppreist så lenge om gangen!? Vil bare sette meg igjen snarest mulig, haha! Andre som opplever det??

Jeg klarer ikke å stå så lenge, men det skyldes at jeg får så nedpress/tyngdefølelse i underlivet.

Jeg klarer ikke å stå så lenge, men det skyldes at jeg får så nedpress/tyngdefølelse i underlivet.
Får nedpress av og til jeg også, men er mest i lårene/beina hos meg. Føler jeg ikke har krefter liksom. Vanskelig å forklare :p

Jeg har ikke følt meg noe mer trøtt enn vanlig som jeg har lagt merke til enda. Men jeg har alltid likt å sove.

Jeg er også fremdeles veldig trøtt, ofte så må jeg sove litt etter jobb. Men er heldigvis ikke så sliten og utmattet som i 1. trimester, orker mer nå og det er godt. Jeg har mye vondt i korsryggen, stivner helt når jeg sitter og ligger, og får vondt etter jobb. Håper det er forbigående. Hodepinen er også mye bedre, har fått tilrettelagt jobben mye mer så det hjelper mye.

Back
Topp