Dette vidunderlige andre trimesteret lar vente på seg. Flere som fortsatt er trøtte? Syns det er utrolig irriterende å ikke våkne i løpet av dagen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm.. La meg kl 01 i går og sto opp kl 16.00nå har jeg ferie da, men ja, kan ikke si jeg ikke sover godt om "natta" akkurat
![]()
Vi får bare ta det rolig. Se om vi kan få inn en høneblund i løpet av dagen. Jeg skiftet litt om på kostholdet for å se om det hjalp på, so far, no good."Godt" vi er flere. Føler meg så ubrukelig. Flyr på do hele tiden på natta. Er så slitsomt. Mulig det er det som gjør meg så utrolig trøtt. Sist svangerskap ga denne trøttheten seg. men nå virker det som om den er kommet for å bli.
Vi får bare ta det rolig. Se om vi kan få inn en høneblund i løpet av dagen. Jeg skiftet litt om på kostholdet for å se om det hjalp på, so far, no good.
Haha, vet!!Shit! Det er lenge! Får du sovet til natten nå da?![]()
![]()
En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg orker ikke stå oppreist så lenge om gangen!? Vil bare sette meg igjen snarest mulig, haha! Andre som opplever det??
Det er så slitsom følelse!Eg har det sånn også! Orker ikkje å stå i det heile tatt!
Nå har jeg hatt barnefri og ferie I 2 hele uker, så har ikke måttet stått opp 05-06 hver dag (Jepp, 5 åringen min er en morgenfugl), men har ikke sovet sånn kjempelenge hver morgen likevel, rundt 9 tiden.. lagt meg alt fra 00-02.. Føler meg veldig uthvilt
spør meg igjen fra onsdag av når morgenfuglen er kommet fra ferie
da blir det nok zombie-tilstander igjen
En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg orker ikke stå oppreist så lenge om gangen!? Vil bare sette meg igjen snarest mulig, haha! Andre som opplever det??
Får nedpress av og til jeg også, men er mest i lårene/beina hos meg. Føler jeg ikke har krefter liksom. Vanskelig å forklareJeg klarer ikke å stå så lenge, men det skyldes at jeg får så nedpress/tyngdefølelse i underlivet.