Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har den siste uka hvert ekstremt trøtt! Kan sove 2 ganger om dagen i tillegg til natta. Blir trøtt rundt kl.13-14 og kl.19-20. Samt når jeg legger meg for natta.....
Jepp, trøttheten har kommet og gått gjennom hele svangerskapet. I går fikk jeg akutt søvnbehov da jeg var i butikken, og jeg er sikker på at jeg kunne sovnet der og da om jeg hadde tillatt meg det Blir ofte en liten ettermiddagsdupp på sofaen også, selv om jeg synes det er ubehagelig som bare det å sove på dagtid.
Jeg er kjempe trøtt på dagen . Sliter kjempe masse med å sove om natta:-/ har alltid hatt godt sove hjerte, men nå er det håpløst. Våkner hver time fra kl 03 om natten til jeg må opp rundt 08.
Om jeg gjør mye en dag så blir jeg veldig trøtt, pleier å ta det ganske rolig på formiddagene, men av og til glimter jeg til med en shopping tur eller slikt, og da er jeg klar for å legge meg når jeg legger datteren min