Trøtt

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Flere som er trøtte og slitne?
Har bare slappet av i dag og føler kroppen ikke vil mer så ligger i senga og fundere på å sove en time eller to.
Nå gjorde jeg veldig mye i går og hadde masse energi til det men noen dager vil jeg bare ingenting.
Middag er ikke tenkt på engang og siden mannen er syk må jeg nok opp å fikse noe, men frister svært lite..

Føler meg utslitt selv.. Orker ikke stort og jeg syns det er litt ekkelt at formen er så dårlig nå... Åssen skal dette gå frem mot termin... :( klarer ikke gå så lange turer lenger.. Føler meg veldig tung og har masse vondt her og der! Er det lov å være skikkelig lei allerede nå?

Er også trøtt, mye pga lite søvn på natterstid og veldig tidlig oppe! Håper med denne ukens vinterferie at jeg får sovet ut litt!

Ja, sover litt nå og da :P Mannen virker litt oppgitt over disse småduppene som jeg gjerne tar når det ikke passer..

Er også trøtt i dag uten at jeg helt skjønner hvorfor. Men la meg litt for sent i går og så kom 2-åringen inn i morges og ville sove hos oss noen timer... Men sov til halv ti i morges og har likevel duppet flere ganger på dagtid i dag :P

Varierer veldig hos meg. Noen dager vil jeg bare ligge i sengen hele dagen, mens andre dager har jeg overskudd til å gjøre ting jeg ikke gadd før jeg ble gravid. Er vel viktig å høre på kroppen sin :)

Jeg er også generelt veldig sliten og trøtt - til tross for at jeg går hjemme og gjør lite... kan fint sove et par timer på ettermiddagen.. sover til tider dårlig på natta, så det påvirker selvfølgelug også.. smerter sliter meg også ut..!

kronisk sliten for tiden.. :( Veldig slitsomt å gå slik. Men kan vel ikke forvente så mye annet pga søvnproblemer siden november... Sover max 3 timer per natt.. ALT for lite. Og mye alene med ungene. Ikke klarer jeg sove på dagtid heller pga annlegsarbeid rett over veien som durer HELE dagen. (til å med på lørdager)...

Veeldig trett her og.. har en liten krabat som pleier å roe seg i magen ca 1-1,5 time etter jeg har lagt meg. Sover urolig og våkner ca 2 hver time av at jeg må endre stilling. De siste morgenen har jeg våknet kl 5 og ikke fått sovet igjen. Jobber halvt, så er hjemme ca kl 13. Ligger og dubber på sofaen på ettermiddagen. Men vurderer nå å spørre om 100 % sykemelding for å ikke slite seg helt ut...

Blitt veldig trøtt de siste dagene.
Slitsomt, når jeg er alene med de to barna i vinterferien. Var på leke/badeland igår, og gjespet.... Helt ferdig når vi kom hjem.
Sovner i sofaen om kvelden, og føler meg trøtt når jeg våkner.

Og, det blir jo ikke noe lettere når lille er ute. Våkenetter osv.

Back
Topp