Trøtt!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Er ikke så mye trøtt lenger, men det slår aldri feil! Når klokka bikker 14.00 blir jeg så sykt trøtt og har så lyst til å sove! Og det er liksom da jeg begynner å skulle tenke på å hente ungene i bhg og gjøre klar middagen. Helt merkelig! Blir så mugger om jeg sover og, så bare å holde seg våken, blææ

Er ikke så mye trøtt lenger, men det slår aldri feil! Når klokka bikker 14.00 blir jeg så sykt trøtt og har så lyst til å sove! Og det er liksom da jeg begynner å skulle tenke på å hente ungene i bhg og gjøre klar middagen. Helt merkelig! Blir så mugger om jeg sover og, så bare å holde seg våken, blææ

Det er noe med det tidspunktet, altså! Jeg kan unngå å bli trøtt, men akkurat i det klokka blir 14, mister jeg hukommelsen... Jeg husker ingen beskjeder og heller ikke hva jeg sier til andre, slutter å snakke midt i en setning uten å være klar over at jeg snakket i det hele tatt. Det har heldigvis bedret seg litt nå, men det var fryktelig slitsomt i eksamenstida!

Jeg er på kurs på jobben om dagen, 1-5 forelesninger fra 08.30. Få folk i rommet og det er likevel umulig å ikke duppe av i løpet av første timen. Har også en del undervisning i mindre grupper, og har tatt meg selv i å sovne flere ganger med bare 3 andre + foreleser tilstede. Kjempeflaut! Nå kan jeg helfigvis beklage, og bruke graviditeten som forklaring. Heldigvis hat ingen blitt (synlig) fornærmede enda. Håper virkelig denne trøttheten gir seg snart!

Var på tilsvarende kurs da jeg var 8-9 uker på vei, da kunne jeg ikke forklare hvorfor enda. Det var grusomt!

Det er noe med det tidspunktet, altså! Jeg kan unngå å bli trøtt, men akkurat i det klokka blir 14, mister jeg hukommelsen... Jeg husker ingen beskjeder og heller ikke hva jeg sier til andre, slutter å snakke midt i en setning uten å være klar over at jeg snakket i det hele tatt. Det har heldigvis bedret seg litt nå, men det var fryktelig slitsomt i eksamenstida!
Akuratt sånn har jeg det også!! Grusomt! Og ikke veldig greit når jeg jobber som lærer .. Hehe

Akuratt sånn har jeg det også!! Grusomt! Og ikke veldig greit når jeg jobber som lærer .. Hehe
Ikke veldig greit som lærerstudent i praksis heller, husker jeg! Neste praksisperiode vil det forhåpentligvis bli bedre - og det er sannsynligvis synlig, i motsetning til forrige periode, som begynte tre dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. :P

Sliter litt med det samme, men er litt ulikt fra dag til dag.. I dag kjenner jeg meg helt utslitt fra sekundet jeg stod opp. Har bare holdt sofaen i dag, orker ingenting..

Kjempetrøtt jeg og, leverte ungene på skolen i dag tidlig, og lå på sofaen og sov stort sett hele tiden fram til de skulle hentes igjen. Håper det går over snart så jeg får gjort noe i huset!

Jeg er også kjempetrøtt og blir veldig fort sliten! Har stort mangel på vitamin D, så det kan vel være noe av grunnen. Men jeg blir så ufokusert og ukonsentrert! Føles ut som jeg har ammetåke allerede...

Back
Topp