Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er også kjempetrøtt stort sett hele tiden. Sovner så fort jeg får hodet på puta om kvelden, men våkner hver natt og blir liggende våken i timesvis. Er trøtt, men greier ikke å sovne igjen. Sovner omsider når det begynner å bli morgen :-/
Haha ja! Trøtt hele dagen, når ej Endeli legg haude på puta så e ej lys voken, å i tilleg så vokna ej på natta av ej må på do so blir ej liggande voken etter det!
Trøtt her også. Jeg som til vanlig kun sovner på sofaen visst jeg har influensa kan nå sove 3 timer på dagen uten at det er problem å få sove om natta igjen. Våkner ikke heller..
oh yes! takk gud for sykemelding for tiden! Sov 3 timer etter å ha levert ungene i dag.... Og må nok ha en dupp til før de skal hentes! fungerer bare virkelig ikke på dagtid!
Samma her! Noen netter går det greit, mens andre har jeg så sinnsykt vondt i hodet at jeg ikke klarer å sovne! Sliter også mye med det når jeg våkner og må tisse. Må drikke et glass vann for å klare å sovne igjen, skikkelig hodepine, og føler meg fullstendig dehydrert selv om jeg drikker masse i løpet av dagen!