Trøtt...

Funnyt

Betatt av forumet
Er så ekstremt trøtt for tiden, men når natta kommer for jeg selvfølgelig ikke sove:p Flere som hàr det sånn?

Jeg er også kjempetrøtt stort sett hele tiden. Sovner så fort jeg får hodet på puta om kvelden, men våkner hver natt og blir liggende våken i timesvis. Er trøtt, men greier ikke å sovne igjen. Sovner omsider når det begynner å bli morgen :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha ja! Trøtt hele dagen, når ej Endeli legg haude på puta så e ej lys voken, å i tilleg så vokna ej på natta av ej må på do so blir ej liggande voken etter det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøtt her også. Jeg som til vanlig kun sovner på sofaen visst jeg har influensa kan nå sove 3 timer på dagen uten at det er problem å få sove om natta igjen. Våkner ikke heller..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

oh yes! takk gud for sykemelding for tiden! Sov 3 timer etter å ha levert ungene i dag.... Og må nok ha en dupp til før de skal hentes! fungerer bare virkelig ikke på dagtid!

Jepp! Jeg ligger å spiller typ candy crush - det hjelper faktisk! :P

Oh yes. Sitter på jobb og gjesper.. Har hvisket et lite hint til sjefen, så prøver å ta litt ekstra pause med litt frisk luft for å våkne av og til.

Samma her! Noen netter går det greit, mens andre har jeg så sinnsykt vondt i hodet at jeg ikke klarer å sovne! Sliter også mye med det når jeg våkner og må tisse. Må drikke et glass vann for å klare å sovne igjen, skikkelig hodepine, og føler meg fullstendig dehydrert selv om jeg drikker masse i løpet av dagen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, väldigt slitsamt :/ otroligt trött och gäspar hela dagen. Men har alltid ändå svårt att sova :D

Back
Topp