Trøtt!

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er så uendelig trøtt om dagen, kan sovne hvor som helst og når som helst. Har heldigvis ferie denne uka, men lurer på hvordan det blir på jobb på mandag :p

Flere som er vandrene zoombier? :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
er helt enormt trøtt her og, og er alene med en toåring :p men jubler for symptomer likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen jobber litt langt borte, så drar tidlig og kommer hjem når minstemann er i seng. :) Så er alene med en 7 og 2,5 åring nå i ferien.. Det tar på altså :p


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Merker at jeg er litt trøttere enn vanlig jeg også!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Mannen jobber litt langt borte, så drar tidlig og kommer hjem når minstemann er i seng. :) Så er alene med en 7 og 2,5 åring nå i ferien.. Det tar på altså :p


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
en på 7 i tillegg ja :p haha.. min mann er offshore... har nå 13 dager igjen ;) veldig nedtelling her nå :rolleyes:
 
Tok meg en yderst liten middagshvil på 5 timer i går.. :) sov som en stein i natt og =)
 
Jeg halvsover meg gjennom jobb om dagen zzzzz zzz


6. April 2013
7. April 2015
 
Jeg er også trøtt om dagene, men tror det skyldes lite søvn og første uke på jobb etter ferien :p Det rare er at på mandag var jeg i tipp topp form :p Tirsdag var jeg knekt på jobb og etter jeg kom hjem :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er også stuptrøtt om dagen og virkelig gruer meg til å begynne å jobbe igjen over helga :( blir så hardt!!!
Kan glatt sove til langt på dag, og sove igjen et par timer på eftan :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist svangerskap sov jeg 12-14 timer hver natt, ellers var jeg kvalm, trøtt og uggen hele dagen etter.. Merker jeg er litt trøttere nå, men er på ferie så kan være varmen og..


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg må vist ha en dupp og dagen gitt :p igår sovnet jeg på gulvet mens sambo la fliser :p
 
Back
Topp