Trøtt mamma sulten baby.....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
For halvannen uke siden sluttet frøkena og sove sin seks timer sammenhengende lur på natta, brukte sove fra 21-03/04 ca, før hun da fikk pupp og sov to timer til før ny pupp og sov mellom en og to timer før det var morgen... Nå sover hun fra 21-24, for så å våkne annahver time for mat.... Så da tenkte jeg det var på tide med grøt, for å se om det gjorde henne mer mett.. Prøvd det i fire dager nå, men ingen forandringer på sovinga... Så mating minimum fire ganger for natta, og våkner som ei sol kl seks/sju..
Mamma eeeer så trøtt, og gjør alt jeg kan for å kommunisere og kose med snuppa på seks på morran etter fire ganger avbrutt Søvn...
Har mega lyst å flytte henne ut av soverommet, men dårlig med plass da vi har tre barn til :eek: Flytte meg sjøl på soffan? Kanskje det er lukta som vekker henne?
Hun har også vanskeligheter mer å sovne igjen før tolv ett, og kan noen dager være trøtt mens andre veldig våken, blid og fornøyd.. Mens mora sitter som en zombie ;p Kunne ha lagt oss på soffan og hun sovet oppå meg, meen det vil jeg til nøds venne henne til, ser det er flere her som sliter med å avvenne det..
Hvor er natta blitt av?!
 
Når er hun født? Det er veldig vanlig at de får utviklingssprang rundt 4 mnd alder og økedøgn. Økedøgnene her i hus varer alltid i to ukers tid... Altså at hun våkner annenhver time døgnet igjennom. Spebarnstiden er slitsom. Husk at dette ikke nødvendigvis skjer fordi hun ikke blir mett, det bare virker sånn.
 
Hun er 15 uker på mandag, og ja du har nok rett i det..
 
Hun er 15 uker på mandag, og ja du har nok rett i det..
Teller du fortsatt uker? På tide med måneder nå...
Hun blir altså 4 mnd, 19. Mai? Da er det garantert økedøgn. Som sagt sjelden bare varer ett døgn..,
 
Ja det gjør vi her i huset, søsken som syns det er best!
 
Har det helt likt her og. Garantert økedøgn. Står opp hver 2.time for mat. Men det går seg til her da vi begge sovner like fort etter ammingem :)
 
Tullo her e og inni ein sånn tralt no for tio.. Ho har fremdeles (som oftast) ein lengre søvn før første nattpupp, so e da annakvar time ette da. Men da høyres veldi ut so sprang ja! Såg på den kalenderen at detta spranget kunne vara i fira veke elns.. :eek: ypperlig no i desse eksamenstider!.. :p
 
Helt likt her og...
 
Satser på økedøgn og at lille jenta snart sover på natta:)
 
Back
Topp