Jeg er altså så trøtt...hele tiden
Vet at dette ikke er noe nytt for gravide, men hadde ikke trodd at det skulle være så ille. Har rett og slett ikke energi til noe lengre. I begynnelsen syntes jeg at det hjalp å trene/være i aktivitet, men nå resulterer det bare i at jeg blir enda trøttere etterpå.
Flere som har det slik?
Nå har jeg i tillegg pådratt meg en kraftig forkjølelse så energinivået er enda lavere enn det var i går, har så lyst til å gå hjem fra jobb; men har ikke samvittighet til det. Er jo ikke sååå syk :/
Haha, snakk om å starte dagen med klaging da!!! Dere får ha meg unnskyld
Ønsker alle en flott dag forresten
Vet at dette ikke er noe nytt for gravide, men hadde ikke trodd at det skulle være så ille. Har rett og slett ikke energi til noe lengre. I begynnelsen syntes jeg at det hjalp å trene/være i aktivitet, men nå resulterer det bare i at jeg blir enda trøttere etterpå.
Flere som har det slik?
Nå har jeg i tillegg pådratt meg en kraftig forkjølelse så energinivået er enda lavere enn det var i går, har så lyst til å gå hjem fra jobb; men har ikke samvittighet til det. Er jo ikke sååå syk :/
Haha, snakk om å starte dagen med klaging da!!! Dere får ha meg unnskyld
Ønsker alle en flott dag forresten
Jeg er ganske trøtt dei dagene jeg har vært på jobb!!! Har ikke trent noe særlig dei siste ukene heller... Burde komt i gang igjen snart! Er jo bra for svangerskapet og den lille i magen!