Trøtt 24/7 :(

Lyykke86

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jeg er altså så trøtt...hele tiden :(
Vet at dette ikke er noe nytt for gravide, men hadde ikke trodd at det skulle være så ille. Har rett og slett ikke energi til noe lengre. I begynnelsen syntes jeg at det hjalp å trene/være i aktivitet, men nå resulterer det bare i at jeg blir enda trøttere etterpå.
Flere som har det slik?

Nå har jeg i tillegg pådratt meg en kraftig forkjølelse så energinivået er enda lavere enn det var i går, har så lyst til å gå hjem fra jobb; men har ikke samvittighet til det. Er jo ikke sååå syk :/

Haha, snakk om å starte dagen med klaging da!!! Dere får ha meg unnskyld :p

Ønsker alle en flott dag forresten ;)

Sååå enig!!! Jeg er helt flat. Jeg som kunne banne på at jeg skulle fortsette å trene styrke og kondis 3-4 ganger i uken, kommer hjem fra jobb og orker nesten ikke gå fra postkassa til inngangsdøra. Nå jobber jeg i barnehagene, da, så jeg er over gjennomsnittet aktiv på jobb, men har aldri vært så sliten før i hele mitt liv!!!

uff er ikke kjekt å være trøtt hele tiden og ikke orke noe.... :gen026 Jeg er ganske trøtt dei dagene jeg har vært på jobb!!! Har ikke trent noe særlig dei siste ukene heller... Burde komt i gang igjen snart! Er jo bra for svangerskapet og den lille i magen! :D Satser på vi får mer energi etter at det har gått 12 uker.. ;) jeg var ikke så trøtt første gang jeg gikk gravid, men da var jeg 10 år yngre og... :p

Godt å høre at det er flere som har det slik... er ikke morro.
H27: jeg skulle også fortsette med styrke og kondis trening 3 ganger i uken i tillegg til sykle/gå til jobben. Men nå blir det bare gå til jobben, bedre enn ingenting men uansett...
Satser på at det blir bedre etterhvert...rart å skulle savne sofaen slik som jeg gjør nå. Så ikke meg :p

• Liker
Reactions: H27
Sånn er det her og! Trøtt som ein dupp, og kunne sove døgnet rundt hadde det ikkje vært for familien rundt meg ;) Hehe.. Tenker eg får begynne å legge meg kl 21 kvar kveld, så eg kan kutte ned på dagsovinga litt... Skulle ut og gå, men er redd for å sovne mens eg går, så trur eg må kvile litt først ;) hehe...

Godt å høre at det er flere som har det slik... er ikke morro.
H27: jeg skulle også fortsette med styrke og kondis trening 3 ganger i uken i tillegg til sykle/gå til jobben. Men nå blir det bare gå til jobben, bedre enn ingenting men uansett...
Satser på at det blir bedre etterhvert...rart å skulle savne sofaen slik som jeg gjør nå. Så ikke meg :p
Ikke sant, fra treningsnarkoman til potetsekk :P liker ikke!!! Haha

Sånn er det her og... Det er som om noen har sugd all energi rett ut av meg...jeg føler meg helt ferdig! Og kvalm i tillegg...nesten hele dagen...for en tilværelse!!

Er slik her også, trøtt heeele dagen! Men formiddagen er best fra ca 10.00- 15-00... etter det går det nedover igjen før det ca kl.21 er bedre igjen :)

Må som regel ta en en powernap på to timer rundt 3-4 også sovner jeg ved 22-23 tiden;)

huff ja trøtt døgnet rundt her å er et slit å holde seg våken men enkelte ganger må man få ræva ut av sofa å gjøre noe hjemme eller gå tur med hunden min. sitter mye å hører på lydbok om dagen eller ser på filmer men sovner uansett

Når jeg står på jobb drømmer jeg om sofaen, og det er så ikke meg. All lyst til å trene er borte, klarer å presse meg til å gå til og fra jobb (30min) hver vei. But thats it!
Selv om jeg sover 30min etter jobb er jeg trøtt igjen kl 21 :-/
Håper at denne trøttheten snart gir seg..

Har dere funnet noe som hjelper på mot trøtthet?

Når jeg står på jobb drømmer jeg om sofaen, og det er så ikke meg. All lyst til å trene er borte, klarer å presse meg til å gå til og fra jobb (30min) hver vei. But thats it!
Selv om jeg sover 30min etter jobb er jeg trøtt igjen kl 21 :-/
Håper at denne trøttheten snart gir seg..

Har dere funnet noe som hjelper på mot trøtthet?
Samme her - liksom helt tappet for krefter hele tiden! Det var slik forrige gang også, men i perioder da jeg var flink til å spise både sunt og regelmessig, ble det endel bedre. Så jeg prøver på det nå også..

Ja, sunn mat er nokså også viktig for energinivået.
I dag skal jeg på trening for første gang på leeenge, sikker 14 dager siden sist. Har rett og slett ikke hatt energi til det, i tillegg er det så varmt her jeg bor at det som frister mest er å ligge i solstolen :p
Øyner et håp om at energinivået stiger nå, ettersom jeg faktisk klarer å tenke på trening :)

Hvordan går det med dere andre? Ny uke med nye muligheter?

Sååå enig!!! Jeg er helt flat. Jeg som kunne banne på at jeg skulle fortsette å trene styrke og kondis 3-4 ganger i uken, kommer hjem fra jobb og orker nesten ikke gå fra postkassa til inngangsdøra. Nå jobber jeg i barnehagene, da, så jeg er over gjennomsnittet aktiv på jobb, men har aldri vært så sliten før i hele mitt liv!!!

Heheh, samme her! jeg skulle være så sunn og frisk mens jeg gikk gravid og fortsette å trene og være i kanonform gjennom svangerskapet.. Haha.. Det har begynt rimelig dårlig.. Glad om jeg orker å tusle en tur med bikkja innimellom.. Er så lei av å ligge på soffan, men orker virkelig ikke å gjøre stort annet! Håpe det blir bedre rundt uke 12..

Heheh, samme her! jeg skulle være så sunn og frisk mens jeg gikk gravid og fortsette å trene og være i kanonform gjennom svangerskapet.. Haha.. Det har begynt rimelig dårlig.. Glad om jeg orker å tusle en tur med bikkja innimellom.. Er så lei av å ligge på soffan, men orker virkelig ikke å gjøre stort annet! Håpe det blir bedre rundt uke 12..
Vurderte neste å fryse Elixia-abonnementet mitt her om dagen, men kan ikke gi opp håpet om at den slappe formen og trøttheten forsvinner i løpet av andre trimester ;)

Vurderte neste å fryse Elixia-abonnementet mitt her om dagen, men kan ikke gi opp håpet om at den slappe formen og trøttheten forsvinner i løpet av andre trimester ;)

De sier jo at formen kommer igjen etter uke 12. Så vi får bare satse på det! :D Blir digg å bevege og trene litt igjen :)

Back
Topp