Trøske

Føler jeg har blitt mer sår på brystene nå etter oppstart med behandling. Knall rosa/rød i dag tidlig, og veldig ømt. Har dere merket noe bedring?
Høres ut som meg. 5 dager og blir bare verre. Jeg har bedt om å få tablettene nå for iht HS så skal en ha bedring etter 2-3 dager:(
 
Da har vi fått trøske også, kjører på med behandling!!! :-(
 
Fader!! Etter å ha gitt frøkna medisin, står det MED sukker!! Jeg presiserte UTEN!

Noen som vet om med ikke er bra??


Har vært å byttet!!
 
Last edited:
Fader!! Etter å ha gitt frøkna medisin, står det MED sukker!! Jeg presiserte UTEN!

Noen som vet om med ikke er bra??


Har vært å byttet!!
Tror det virker dårligere, og soppen liker sukker står det på ammehjelpen.no.. Men går nok fint nå når du har fått byttet :)
 
Det står at sengetøy og bh skal vaskes på 60 grader i behandlingsperioden, men mener de HVER dag? Hva gjør dere?
 
Uff føler ikke at behandlingen hjelper noe særlig... Lillemor er fortsatt hvit på tungen og det gjør fortsatt vondt å amme, ihvertfall i starten hver gang:( Mulig det er fordi jeg ikke er flink nok til å gjennomføre behandlingen, ikke alltid jeg får til å smøre puppene så ofte som jeg skal. Har også vært dager hvor hun bare har fått 3 doser medisin istedet for 4:sorry: Men stort sett blir det nok doser, og bytter innlegg etter hver amming og vasker bh på 60 grader.

Synes det er kjempekrevende å klare å følge opp medisineringen samtidig med amming, pumping, mating med nan osv. Føler dagen blir et eneste langt maraton der jeg må huske (og rekke) alt i riktig rekkefølge:confused:

Har behandlet trøsten i 9 dager nå, hvis det ikke er bedre over helga bør jeg vel kontakte legen igjen?
 
Uff føler ikke at behandlingen hjelper noe særlig... Lillemor er fortsatt hvit på tungen og det gjør fortsatt vondt å amme, ihvertfall i starten hver gang:( Mulig det er fordi jeg ikke er flink nok til å gjennomføre behandlingen, ikke alltid jeg får til å smøre puppene så ofte som jeg skal. Har også vært dager hvor hun bare har fått 3 doser medisin istedet for 4:sorry: Men stort sett blir det nok doser, og bytter innlegg etter hver amming og vasker bh på 60 grader.

Synes det er kjempekrevende å klare å følge opp medisineringen samtidig med amming, pumping, mating med nan osv. Føler dagen blir et eneste langt maraton der jeg må huske (og rekke) alt i riktig rekkefølge:confused:

Har behandlet trøsten i 9 dager nå, hvis det ikke er bedre over helga bør jeg vel kontakte legen igjen?

Stakkars deg!! Jeg er veeeeldig utålmodig, og er på andre dag med behandling!
Gjør helt hinsides vondt å amme at jeg må vurdere å pumpe isteden, siden lillemor kaver så innmari av og på og på-hektingen er så sykt vond!! Griner og biter tennene sammen HVER gang og hver på-hekting!!

Har vært ute å kjøpt Biola og yoghurt naturell nå for å hjelpe kroppen litt!

Supersteng med smøring, lufting og vasking, dette skal bort for jeg vil ha en god ammeperiode!!!!

Er så sint på legen som ikke trodde på meg på fredag forrige uke, og at jeg har gått ALT for lenge ubehandlet! :-(

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontakter lege i morgen!!!
 
Stakkars deg!! Jeg er veeeeldig utålmodig, og er på andre dag med behandling!
Gjør helt hinsides vondt å amme at jeg må vurdere å pumpe isteden, siden lillemor kaver så innmari av og på og på-hektingen er så sykt vond!! Griner og biter tennene sammen HVER gang og hver på-hekting!!

Har vært ute å kjøpt Biola og yoghurt naturell nå for å hjelpe kroppen litt!

Supersteng med smøring, lufting og vasking, dette skal bort for jeg vil ha en god ammeperiode!!!!

Er så sint på legen som ikke trodde på meg på fredag forrige uke, og at jeg har gått ALT for lenge ubehandlet! :-(

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontakter lege i morgen!!!
Så frustrerende det må være å gå så unødvendig lenge!:( Håper du blir bra fortere enn meg da. Høres ut som du har enda vondere enn meg, all medfølelse! Snuppa her har begynt å kave fryktelig ved puppen om natta, ikke sikker på om det er magesmerter eller vondt i munnen. Lite søvn på meg ihvertfall:confused:

Ja mulig jeg skal kontakte legen allerede i morgen, vet man kan få tablettkur hvis ikke det andre virker.
 
Så frustrerende det må være å gå så unødvendig lenge!:( Håper du blir bra fortere enn meg da. Høres ut som du har enda vondere enn meg, all medfølelse! Snuppa her har begynt å kave fryktelig ved puppen om natta, ikke sikker på om det er magesmerter eller vondt i munnen. Lite søvn på meg ihvertfall:confused:

Ja mulig jeg skal kontakte legen allerede i morgen, vet man kan få tablettkur hvis ikke det andre virker.

Ja ring lege i morgen, så slipper du at det blir like ille som jeg har det! Dette er grusomt! :-(
 
Her har jeg måttet begynne med tablettkuren for canesten ikke fungerte:( Heldigvis har ikke Frøet fått det så gale.
 
Da har jeg ordnet meg med legetime i dag, smertene i brystene (mest det ene) ble enda verre i går kveld. I natt var det ille:( Håper jeg kan få en tablettkur som kan gjøre noe med dette:sorry:
 
Lurer på om jeg har dette jeg også.. Så sykt vondt å legge han til. Er vondt ellers også.. Nesten en brennende/sviende følelse ytterst i brystet. De er veldig såre og jeg syns de ser hvite ut.. Men lillemann er ikke hvit på tunga. Han er litt hvit i kjekene i munnen. Hva tror dere? Tenker jeg ringee legen på mandag, men det virker jo så uendelig langt unna når man har vondt :-/ får ikke dratt inn idag heller..
 
Fikk beskjed om å kjøre på med mycostantin på brystene ofte siden det hadde hjulpet på mini. Så skal prøve det over helgen :)
 
Back
Topp