Trøndertreff???

ORIGINAL: lille ulv

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Enig med dere =) Jeg tenkte heller ikke på kamera! Veldiog kosli synes jeg, hadde vært moro å fått til en gang i mnd eller annahver uke el noe.... Gleder meg til neste treff jeg :D

signerer denne. var veldig koseli å treffe dere[:)] blir gjerne med flere ganger.

Prinsesse Blå: hva var blandingsforholdet på sukkervann igjen? (ammetåke...) gir du det med sprøyte?

Skjønner du har ammetåke[:D] for det var jeg som snakket om det[:)]
1 dl vann og 1 tskje sukker. Kokes opp og avkjøles til lunket og så gir jeg det på skje. Ikke noe problem  å gi med sprøyte også ja. Det skal være ca 5 ml sukkervann. Det er noen tskjeer altså.

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: lille ulv

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Enig med dere =) Jeg tenkte heller ikke på kamera! Veldiog kosli synes jeg, hadde vært moro å fått til en gang i mnd eller annahver uke el noe.... Gleder meg til neste treff jeg :D

signerer denne. var veldig koseli å treffe dere[:)] blir gjerne med flere ganger.

Prinsesse Blå: hva var blandingsforholdet på sukkervann igjen? (ammetåke...) gir du det med sprøyte?

Skjønner du har ammetåke[:D] for det var jeg som snakket om det[:)]
1 dl vann og 1 tskje sukker. Kokes opp og avkjøles til lunket og så gir jeg det på skje. Ikke noe problem  å gi med sprøyte også ja. Det skal være ca 5 ml sukkervann. Det er noen tskjeer altså.

haha[:D] der ser du! takk for svar iallfall[:)]

ORIGINAL: Piplup

ORIGINAL: Mexxie

Han virker roligere allerede, så vi håper det er begynnelsen på at han får det bra[:)] Skal tilbake på mandag, så er vel sånn at vi blir fulgt opp ganske tett de 2 første ukene som jeg forstod det...Var ikke akkurat billig, men definitivt verdt alle penga hvis det funker!! [;)] Hørte ikke om noe vi kunne gjøre hjemme nei, bare å fortsette å stimulere den siden han var stiv på. Var dere mange på treffet i dag eller?[:)]

Er det ikke gratis å gå med babyene til kiropraktor? Trodde det var gratis behandling til de uansett hvor du dro hen (man.terapet, kiropraktor etc).
Vi var 5 stk. Altså 10 med babyene [;)]

Måtte betale 290,-. Har hørt at manuell terapeuter er gratis, men ikke kiropraktor...

Bra du svarte japanmarsipan, for jeg har ikke peiling... ha ha Hadde ikke kunne svart på det spm nei [:D] Goood helg!

Sorry at jeg ikke kom :/ Ble veldig hektisk i Trondheim, så fikk bare tid til å møte familien + bestevenninna mi. Men om dere skal møtes noe mellom 16-30 juli vil jeg være med (om jeg får så klart)

Åhhh...lenge siden jeg har vært her inne nå...fikk ikke med meg at dere hadde hatt treff [8|]

Men har veldig lyst til å treffe dere damer [:)]

Back
Topp