Trøndertreff???

Når kan du da? :)

Hele dagen er ledig[:)]

Samme her :) (hvis ingenting dukker opp)

Her passer det best ved lunsj tider? før kl.15.00:)

Nei, nå synes jeg noen skal sette ned foten og bestemme tid og sted :p Er jo ikke mange dagene igjen til torsdag...

Egon Solsiden, klokken 12 på torsdag? Trenger man å bestille bord?

Vært bortreist i helga, men dette passer meg meget bra!!! [:)] gleder meg!

Jeg bor på Stjørdal, men det er jo ikke så langt unna! Jeg er med hvis vi får fiksa bilen, og det ikke dukker opp noe annet [:D]  Passer veldig bra på torsdag i 12-tiden [:)]

Passer her også :)

Er det vanskelig å finne frem dit?? Og noen som vet hvordan mulighetene for parkering i området ?  Er ikke så kjent i Trheim, værtfall ikke når jeg må ha med bil[8D]

Solsiden har parkeringsgarasje, så masse parkering. Ikke vanskelig å finne i det hele tatt.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Solsiden har parkeringsgarasje, så masse parkering. Ikke vanskelig å finne i det hele tatt.

Flott!! Da er det muligheter for ei bondejente og surrehode som meg å finne frem da [;)]

Det er kanskje lurt å bestille bord, og kanskje si ifra om at det kommer en del
barnevogner sånn at vi er sikre på at det blir plass til oss? :)

Jeg får desverre ikke til å bli med på treffet torsdag, får besøk av en veninne som kommer reisende. Blir gjerne med neste gang:)

noen som har bestilt bord?

jeg har ikke, og hele morgen dagen er et maraton med ærend så jeg rekker det ikke heller.

Da har jeg bestilt bord til 7 mammer med barnevogn på egon solsiden i mårra klokka 12, er vi flere??? Ble litt usikker på hvor mange vi er, men tror det skal være nok, eller??? Bordet er bestilt i mitt etternavn SANDNES, klokka 12 [:)] gleder meg damer! dette blir kosli!

litt for seint å melde seg på...? så ikke tråden før nå. har ikke hatt tid til å være så mye her inne i det siste.

ORIGINAL: lille ulv

litt for seint å melde seg på...? så ikke tråden før nå.

sign denne [:)]

Back
Topp