Trøndertreff???

Prinsesse Blå

Forelsket i forumet
Hei alle trondheims-mammaer!
Noen som er interessert i et trondheimstreff??? [:)]

Det hadde vært artig det ja[:)]

Jeg kommer til Trondheim på mandag og skal være til fredag :D Så om dere skal møtes i den perioden kanskje jeg også slenger meg på ;)

Torsdag eller fredag neste uke passer veldig bra for meg. Kanskje torsdag da, så får vi med oss lillebebis også! =) Flere fra Trondheim som vil være med? Forslag om hvor vi skal møtes?

Blir med på torsdag om det ikke er noe spesielt som skjer med familien ;)

hvor kan man møtes der det er plass til en del barnevogner? Om ryggen blir bedre vil jeg være med. Jeg vet at i kjelleren på Byhaven har de god plass, men om det er noe koselig er jo en annen sak. Det kan jo bli en del av oss liksom og Trondheim har vel ikke helt det største plassen til "barnevogn mafiaen"[:D]

Jeg blir gjærne med på Trondheims treff:)

Krem kaffebar har også plass til en del vogner

Hvor er Krem kaffebar hen?

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hvor er Krem kaffebar hen?

Krem er vel kafeen på hotel Comfort. inngangen er i Krambugt, mot Lilletorget/Olavspuben/nova kino.

Da sier vi torsdag i neste uke da eller? Egon solsiden eller Krem? Jeg har aldri vært hverken på egon solsiden eller Krem, så jeg vet ikke hvor det er best plass...?? Hva sier dere damer?

Det bestemmer dere ;) Jeg er veldig glad i Egon mat, men vil ikke dit om det blir dårlig plass :p

trønder'n i mæ våkne å længte hjem når æ sjer det ska vær trøndertreff[;)]
bare en liten ide' te plass dåkk kan møtes, på ricks cafe'. E itj det litt god plass te vognan inn der da?

Har aldri vært på Krem så det vet jeg ikke, men bruker å være lite folk på Egon på hverdager i alle fall.
Nesten ikke folk der og masse plass til vogner inne =)

Når på dagen blir det i tilfelle?

jeg kunne kanskje tenkt meg å bli med om jeg ikke får familiebesøk [:)] torsdag passer bra her i allefall [:)]

Jeg blir med på torsdag, når og hvor?

dytter for å få svar jeg da[:)]

Back
Topp