Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Ska t trheim i hælga, hotel å greier:) "julebord" på jobb! Å æ ska kos mæ m frokost på rica nidelven, men restn søv ut rusen;)
Ska innom bebito å sjå på utstyr *solbrillesmilefjæs*
Koss butikka har dæm fine/gode mammaklær?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ska t trheim i hælga, hotel å greier:) "julebord" på jobb! Å æ ska kos mæ m frokost på rica nidelven, men restn søv ut rusen;)
Ska innom bebito å sjå på utstyr *solbrillesmilefjæs*
Koss butikka har dæm fine/gode mammaklær?

Herlig! :D
Bodd på rica Nidelven når æ gifta mæ. Glæda mæ sinnsykt t å spis frokost! Helt t æ kom på at æ e jo itj nå frokostmenneske :P men veldig bra utvalg da!
Synes dongeribuksan fra hm e go. Men d e ikke dæm svarte fea hm t 199 kr. Dæm sig så gæli!
Kos dæ på bebito :)

Hei :)

Sniker bittelitt fra juli-forumet da jeg har termin ganske sent på juli og nylig mente lenger at termin var 01.08.
Så da jeg fant en tråd for trøndere her inne måtte jeg bare hilse på, for sjansen for at det blir ei augustjente på meg er jo ganske stor :) Så jeg håper jeg får henge litt med dere også :)
Jeg er 26år og dette er mitt første barn, og jeg gleder meg masse til sommeren allerede :)

Har lagt seg litt her, men forsvinner fort igjen ;) bikkja synes det er gøy da :)

Det legger seg heldigvis ikke på bakken da :D
Hva skal dere i dag?? :)
Smelter heldigvis fort. Nå er jo sola framme også. Har vært på trening nå. Skal bare handle senere i dag, ellers er dagen åpen.. Må finne på noe :) Guttungen mente en barnehagekompis kommer til å be oss med i en gymsal de har tilgang på, isåfall må vi dit :D

Hei :)

Sniker bittelitt fra juli-forumet da jeg har termin ganske sent på juli og nylig mente lenger at termin var 01.08.
Så da jeg fant en tråd for trøndere her inne måtte jeg bare hilse på, for sjansen for at det blir ei augustjente på meg er jo ganske stor :) Så jeg håper jeg får henge litt med dere også :)
Jeg er 26år og dette er mitt første barn, og jeg gleder meg masse til sommeren allerede :)

Velkommen:)

det er klart du kan henge her også:)

Ligg å strekke mæ i hotelsenga :)
Va på bebito i går og det var som å kom til himmeln <3 så my fint dæm har!!! Ble enig om vogn ( må bare vente t etter oul for å vite kjønn-> farge) og fant mæ stelleveske!!!<3 kjekt m bytur!!!
Ha en god søndag alle flotte august mammaer!

I dag ska æ te jordmor :) *spent* Ny jordmor siden sist :)

Åh.. Plagsomt.. Dobbel igjen..

Gikk det bra i dag'?
Ja :) koselig jordmor. Blir å ta alle kontroller der såfremt jeg ikke må til lege for et el annet.. Fikk høre hjertelyd :D 150 i dag, 152 sist.. Hmmm? **lenge å vente på oul for kjønn**

Ja :) koselig jordmor. Blir å ta alle kontroller der såfremt jeg ikke må til lege for et el annet.. Fikk høre hjertelyd :D 150 i dag, 152 sist.. Hmmm? **lenge å vente på oul for kjønn**

Virker som alle bebisser har litt høy hjertefrekvens i begynneslen.. begge gutta mine hadde det, men stabiliserte seg på 130 mot slutten.. :) Bra ting gikk fint da! :)

Virker som alle bebisser har litt høy hjertefrekvens i begynneslen.. begge gutta mine hadde det, men stabiliserte seg på 130 mot slutten.. :) Bra ting gikk fint da! :)
Ja jeg vet, den er på sitt høyeste rundt uke 9 ca.. :) Helsekortet mitt fra sist kom bort under fødsel, så kan ikke sammenligne :( skal prøve å høre om jordm eller sykehuset kan ha noe av det digitalt, men tviler :/

Ja jeg vet, den er på sitt høyeste rundt uke 9 ca.. :) Helsekortet mitt fra sist kom bort under fødsel, så kan ikke sammenligne :( skal prøve å høre om jordm eller sykehuset kan ha noe av det digitalt, men tviler :/

Jeg vet jeg skal ha begge gutta sine kort, men jeg er litt usikker på hvor eldste sitt er.. hum...:)

Oi, nå var tråden vår langt nede :) travle trøndere for tida, eller bare lite jabbsjuke..? :)

Back
Topp