K
Koffert
Guest
Jeg føder i fanget på deg om jeg må!!Haha.. Jeg spurte når jeg var hos jordmor og de sa at de ikke sendte oss som kjører langt videre.. hihihi..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føder i fanget på deg om jeg må!!Haha.. Jeg spurte når jeg var hos jordmor og de sa at de ikke sendte oss som kjører langt videre.. hihihi..![]()
Drømte at jeg fødte ved spisebordet for noen uker siden. Skulle bare vente til det tok seg litt opp. Så gikk vannet..... Da var det for sent! Brølte på mannen at han skulle hente håndklær. Og han kom med ei sånt lite ethaha!
Blir moro å se! De sier jo nr.3 er en luring![]()
Jeg føder i fanget på deg om jeg må!!![]()
Neeeida! Går så fint! Å sett epidural e foressten ikke en dritt å gru sæ t. Men æ vil ikke ha d likevel. Ble satt feil t mæ å æ va lam i føttern i 5 tima etter dæm hadd kobla av. Skummelt..Jeg er hun som roper "Æ SKA HA EPIDURALNOOOO!!! Å HELST I TABLETTFORM!!!"
Huff.. synes ikke det var så stas når jeg fødte på AHUS mars2010.. Da kom jeg på sykehuset ble jeg puttet på et "bad" og forlatt til meg selv i timesvis.. Når det endelig kom en jordmor inn, spurte jeg om å få litt mat, hadde ikke spist noe på TIMESVIS.. 3timer etterpå fikk jeg et brett med tørre brødskiver.. og var stort sett forlatt til meg selv hele tida.. Det båndet som skulle registrere hjerteaktiviteten på han, falt ut av posisjon hele tida, så jeg fikk ikke holdt følge med den,,hadde jeg ikke kjent at han rørte på seg hele tida, hadde jeg seriøst vært nervøs. Synes ikke det var en veldig stas fødsel.. var ikke noe dramatikk, men følte meg litt lite tatt vare på.. Jeg ringte på jordmor når jeg hadde pressrier, og det var bare da jeg faktisk hadde jordmor i en hel time,... ellers bare innom og ut igjen..
Nei, ikkeno å grue sæ tilGruer meg enda mer til å føde på st.olavs nå.. kan ikke fatte at de la ned fødeavdelingen i orkanger.. Må kunne ha tatt i mot en del av "trykket" på føden i de værste tidene.. :/
Nei, ikkeno å grue sæ tilvært veldig fornøyd æ (bortsett fra at det har vært travelt... ) da hu sista ble født å æ villa på do ettet fødsel fikk æ beskjed om å tisse i senga,det var bleie under...*dein følelsa*
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser på fødesteds listen at det er flere av oss trønder-girlsa som kan være på sykehuset samtidig... Koffert, sørlandsjente91. Barris og jeg har jo omtrent samme dato 5-10aug...![]()
Fikk ikke den beskjeden!! Jeg fikk hjelp t både dusj og å gå på do rett etter fødsel!Man blir jo litt skremt av slike historier da.. folk blir bedt om å tisse i senga eller på gulvet er jo litt som å behandle folk som dyr i bur.. har de ikke toaletter i nærheten av fødestuene?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Man blir jo litt skremt av slike historier da.. folk blir bedt om å tisse i senga eller på gulvet er jo litt som å behandle folk som dyr i bur.. har de ikke toaletter i nærheten av fødestuene?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hiver meg inn i St.Olavs-diskusjonen! Jeg har født der to ganger, første i des og andre i aug - min beste opplevelse var den siste. Ved første ble jeg satt i gang med drypp, fødselen gikk kjempefort, jeg fikk store rifter og måtte ligge på barsel. To dager etter fødsel ba jeg om å få skifte på senga mi(!), jeg måtte selv ta ut søpla, jeg så nesten aldri noen der. Jeg hadde trøbbel med amminga og fikk såvidt oppfølging på det.
Med nr to gikk fødselen like kjapt, men mye bedre. Den starta selv kl 21.30, vi kom inn 23.15, han er født 00.02, kjempeflink jordmor som var til stede hele tiden. Måtte ligge på fødestua til neste ettermiddag pga fullt, men det var helt greit. Fikk komme på hotellet og hadde det strålende i to netter.
Så satser på en reprise av den siste. Nå flytter vi 10 mil unna om et par mnder og det er egentlig mi største bekymring.. Får bo i telt utenfor sykehuset den siste tiden slik at jeg iallefall rekker det!
Har termin 9.aug så krangler mmoed dere om plassen, men til gjengjeld er jeg kjapp, så om de er lenge borte fra dere, så er det meg de hjelper i mellomtiden![]()
Hiver meg inn i St.Olavs-diskusjonen! Jeg har født der to ganger, første i des og andre i aug - min beste opplevelse var den siste. Ved første ble jeg satt i gang med drypp, fødselen gikk kjempefort, jeg fikk store rifter og måtte ligge på barsel. To dager etter fødsel ba jeg om å få skifte på senga mi(!), jeg måtte selv ta ut søpla, jeg så nesten aldri noen der. Jeg hadde trøbbel med amminga og fikk såvidt oppfølging på det.
Med nr to gikk fødselen like kjapt, men mye bedre. Den starta selv kl 21.30, vi kom inn 23.15, han er født 00.02, kjempeflink jordmor som var til stede hele tiden. Måtte ligge på fødestua til neste ettermiddag pga fullt, men det var helt greit. Fikk komme på hotellet og hadde det strålende i to netter.
Så satser på en reprise av den siste. Nå flytter vi 10 mil unna om et par mnder og det er egentlig mi største bekymring.. Får bo i telt utenfor sykehuset den siste tiden slik at jeg iallefall rekker det!
Har termin 9.aug så krangler med dere om plassen, men til gjengjeld er jeg kjapp, så om de er lenge borte fra dere, så er det meg de hjelper i mellomtiden![]()