Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Veldig årleit å få bakt masse brød nå, for da har jeg brød i 2-3uker også er de mye bedre enn det man kjøper i butikken.. I tillegg sparer jeg penger.. :D Nå har jeg surra på kjøkkenet siden kl 1000... haha.. :)
Enig! Det er mye bedre! Klarer ikke spise brød nå, uten at det er ristet.. Alt gravide skal få for seg :P men kanskje jeg skal prøve å bake! :)

Enig! Det er mye bedre! Klarer ikke spise brød nå, uten at det er ristet.. Alt gravide skal få for seg :p men kanskje jeg skal prøve å bake! :)

Vurderer å lage 8 til.. da slipper jeg å bake på en hele måned! Lol :)

Ser på fødesteds listen at det er flere av oss trønder-girlsa som kan være på sykehuset samtidig... Koffert, sørlandsjente91. Barris og jeg har jo omtrent samme dato 5-10aug... :)

Ser på fødesteds listen at det er flere av oss trønder-girlsa som kan være på sykehuset samtidig... Koffert, sørlandsjente91. Barris og jeg har jo omtrent samme dato 5-10aug... :)
Hvem av dere skal vræle til dere plass? :P

Ser ut som om det er god plass på føden på levanger i starten av august;)
Fødte i mai sist, skulle settes i gang, ble utsatt en dag pga fult! Da tuppa kom til var det fult på barsel og hotellet, så lå ei natt på observasjon... Håpe det e litt roliger på levanger;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Enn om jeg sier at jeg har tatt bussen?

Gjør det! lol :) nei.. jeg veit ikke.. De må jo bare skvise oss inn en plass... Har aldri hatt barn i august noen gang.. Men da jeg fikk baby i mars så var det sykt mange fødene på bare 4 jordmødre.. tror det var 10fødene jeg.. Fikk beskjed om å gå å legge meg når jeg sa jeg følte riene dabbet liv av.. hadde jeg hatt noe å kaste på jordmora hadde jeg gjort det altså!

Og nå ser det nesten ut som at jeg skal bli trønder jeg å :)
Virker som sambo seriøst vurderer å bytte jobb så vi havner uttpå Ørlandet tilslutt :D

Haha artig at vi er fler som kan ende opp med å ligge på føden samtidig :) Jeg er hun som roper og banner på sørlandsdialekt :rolleyes:

Huff.. synes ikke det var så stas når jeg fødte på AHUS mars2010.. Da kom jeg på sykehuset ble jeg puttet på et "bad" og forlatt til meg selv i timesvis.. Når det endelig kom en jordmor inn, spurte jeg om å få litt mat, hadde ikke spist noe på TIMESVIS.. 3timer etterpå fikk jeg et brett med tørre brødskiver.. og var stort sett forlatt til meg selv hele tida.. Det båndet som skulle registrere hjerteaktiviteten på han, falt ut av posisjon hele tida, så jeg fikk ikke holdt følge med den,, :( hadde jeg ikke kjent at han rørte på seg hele tida, hadde jeg seriøst vært nervøs. Synes ikke det var en veldig stas fødsel.. var ikke noe dramatikk, men følte meg litt lite tatt vare på.. Jeg ringte på jordmor når jeg hadde pressrier, og det var bare da jeg faktisk hadde jordmor i en hel time,... ellers bare innom og ut igjen..

Har mars og mai barn. Kaos på sy olavs begge ganger!

Sent from my iPhone using BV Forum
Gruer meg enda mer til å føde på st.olavs nå.. kan ikke fatte at de la ned fødeavdelingen i orkanger.. Må kunne ha tatt i mot en del av "trykket" på føden i de værste tidene.. :/

Jeg har slutten av september - ikke kaos, men rævva jordmor!!!
Og slutten av mai- kaos, men fikk ha jm hos meg hele tiden. Øhm det tok bare 1.5 time da, så mulig derfor ;)

Jeg har slutten av september - ikke kaos, men rævva jordmor!!!
Og slutten av mai- kaos, men fikk ha jm hos meg hele tiden. Øhm det tok bare 1.5 time da, så mulig derfor ;)

Tror det var derfor... ehehe.. :) Snakk om å bli raskt ferdig.. bør vel dra du når du kjenner første ri! :)

Tror det var derfor... ehehe.. :) Snakk om å bli raskt ferdig.. bør vel dra du når du kjenner første ri! :)
Drømte at jeg fødte ved spisebordet for noen uker siden. Skulle bare vente til det tok seg litt opp. Så gikk vannet..... Da var det for sent! Brølte på mannen at han skulle hente håndklær. Og han kom med ei sånt lite et :P haha!
Blir moro å se! De sier jo nr.3 er en luring ;)

Jeg er hun som roper "Æ SKA HA EPIDURALNOOOO!!! Å HELST I TABLETTFORM!!!"

Back
Topp