Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Haha.. håper det er en goood stund til jeg blir farmor! I hvertfall 10-15år!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva gjør dere i helgene for tiden? De siste helgene har mannen måttet ta seg av jentene mens jeg har sovet eller spydd.
I morgen skal vi på tur til elgsethytta! :D som jeg gleder meg!

Vi har vært å lekt litt i fjæra i dag.. I morgen er det bake fastelavens boller dag :)

Vi har vært å lekt litt i fjæra i dag.. I morgen er det bake fastelavens boller dag :)

Vurderte å bake boller jeg også, men kjenner på hele meg at NÅ er det på tide å gå i skogen ;) boller til kvelds muligens? :D

Vurderte å bake boller jeg også, men kjenner på hele meg at NÅ er det på tide å gå i skogen ;) boller til kvelds muligens? :D

Yngste synes det er så artig å lage mat så det blir en aktivitet :)

Hva gjør dere i helgene for tiden? De siste helgene har mannen måttet ta seg av jentene mens jeg har sovet eller spydd.
I morgen skal vi på tur til elgsethytta! :D som jeg gleder meg!
Æ har hatt 5 jobbhælge på rad.....neste hælg har æ fri å da ska vi på hyttetur å bærre kos oss :)

Yngste synes det er så artig å lage mat så det blir en aktivitet :)
Herlig! Sånn er minste mi også. Sittet på benken å sett på siden hun var 6 mnd ;) elsker det fortsatt. Spør om å få se på at potetene koker. Haha

Tuppeline: 5 jobbhelger på rad!? Er du gal? :P jeg har hver 3. Og synes det er mer enn nok! Nyt neste frihelg! :D

Herlig! Sånn er minste mi også. Sittet på benken å sett på siden hun var 6 mnd ;) elsker det fortsatt. Spør om å få se på at potetene koker. Haha

Tuppeline: 5 jobbhelger på rad!? Er du gal? :p jeg har hver 3. Og synes det er mer enn nok! Nyt neste frihelg! :D

Vi har lagd kjøkkenet sånn at vi har barkrakker intill en del av kjøkkenbenken så det blir lettere for de å være med å lage mat :) Men det er stort sett han minste som synes det er artig å helle oppi ingredienser osv. :)

Her blir det 13-års bursdagsselskap i morgen. Da går liksom hele helgen til det :) Men ingen fastelavensboller, håper ingen oppdager det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

da har jeg bakt 8 brød, 24 kanelsnurrer og et ukjent antall boller.. :)

21 boller ble det.. :D

Jøss så flink du er Yassi! Vi kom nettopp hjem etter en iskald lang tur i elgsethytta (7km) på is stort sett hele veien. Det ble 2 fall på meg, et blått kne, blå hofte. Og med bekkenløsning og låsning ble det ikke en god tur tilbake til bilen. Skulle ønske jeg var hjemme og bakte istedenfor :(
Og jeg som begynner på siste stopp i lærlingeperioden i morgen :P *krøpling*

Veldig årleit å få bakt masse brød nå, for da har jeg brød i 2-3uker også er de mye bedre enn det man kjøper i butikken.. I tillegg sparer jeg penger.. :D Nå har jeg surra på kjøkkenet siden kl 1000... haha.. :)

Back
Topp