Trøndertøsa!!

*Tia*

Glad i forumet
Testet i dag? :D :D :D

Haha, ja hver dag det :p Men ikke positiv enda nei. Venter mensen på søndag, så har enda noen dager i spenning:)

Nåååå er jeg superspent ;) Er vel IKM i dag?

Testa? Jeg er nok mafians største testetøs så nå lever jeg på din testing ;) Haha...

Testa imorrest ja, men fortsatt negativ:/ Får se om tr kommer iløpet av kvelden. Trur jeg kan ta over tittelen som testetøs nå altså:p har snart brukt opp pakken med 20 strimler:p må bestille ny til neste pp:p

Hehe, ja da kommer vi inn på delt 1.plass ;) brukte opp testene mine etter jeg hadde testa positivt bare for at det var gøy å få to streker :p Håper testene dine er noe drittester og at de ikke reagerer enda! Har fortsatt håp om en ny mafia i mars neste år ;)

Ikke noe tr igår kveld og ikke noe tr i morrest. Sikkert utsatt besøket på pur faenskap:p Skal ta en cb imorgen hvis det ikke har kommet innen da.

Ja, den tanta kan være en skikkelig bitch noen ganger. Får håpe hun tar hintet og holder seg unna ;) sitter dødskvalm på jobb nå og nyyyter det :p haha, håper du er like heldig å får sitte kvalm og trøtt om et par uker du også ;)

Ja, den tanta kan være en skikkelig bitch noen ganger. Får håpe hun tar hintet og holder seg unna ;) sitter dødskvalm på jobb nå og nyyyter det :p haha, håper du er like heldig å får sitte kvalm og trøtt om et par uker du også ;)

dag 2 på overtid og ingen positiv test idag heller:/   får teste igjen imorgen tidlig da... 

Ingen.tante er iallefall ett godt tegn ;) vet du hvor lenge siden du hadde el?

nei vet ikke akkurat, men har gått ut ifra en "vanlig" 28 dagers syklus.
testet idag og fortsatt negativ, så må fortsette å vente:P

Så kjedelig :( håper det klaffer neste pp ;) jeg får snike litt på april å se om du havner der :)

Back
Topp