Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Testa imorrest ja, men fortsatt negativ:/ Får se om tr kommer iløpet av kvelden. Trur jeg kan ta over tittelen som testetøs nå altså:p har snart brukt opp pakken med 20 strimler:p må bestille ny til neste pp:p
Hehe, ja da kommer vi inn på delt 1.plass ;) brukte opp testene mine etter jeg hadde testa positivt bare for at det var gøy å få to streker :p Håper testene dine er noe drittester og at de ikke reagerer enda! Har fortsatt håp om en ny mafia i mars neste år ;)
Ja, den tanta kan være en skikkelig bitch noen ganger. Får håpe hun tar hintet og holder seg unna ;) sitter dødskvalm på jobb nå og nyyyter det :p haha, håper du er like heldig å får sitte kvalm og trøtt om et par uker du også ;)
Ja, den tanta kan være en skikkelig bitch noen ganger. Får håpe hun tar hintet og holder seg unna ;) sitter dødskvalm på jobb nå og nyyyter det :p haha, håper du er like heldig å får sitte kvalm og trøtt om et par uker du også ;)