Trønder?

Trønder her også er 26, har en datter på 6 og bor i Skaun

er ikke trønder, men mannen er,så vi kommer jo HJEM forhåpentligvis for godt!!!! :):):) nå er det inn på finn og se etter nye hus, var på visning på 6 stk i helgen ,bare 1 var aktuelt... mannen venter svar i dag el morgen ang jobben han har vært på 2 gangsintervju på.. men dårlig magefølelse siden de ikke har bedd om referanser.... sukk... vi som er så klare

Da kan det plutselig bli store endringer i livet i løpet av året! Lykke til med jobb- og husjakt! :)

Da kan det plutselig bli store endringer i livet i løpet av året! Lykke til med jobb- og husjakt! :)

takk!!! ja spennende!!! målet er julefeiring i trondheim ;)

Er trønder jeg og, enn så lenge. Innfytter, men har bodd i Trondheim så lenge at det er her som føles mest som hjemme:) Jeg er akkurat ferdig med utdanning og i full gang med jobbsøking, så det blir spennende å se om vi blir her eller om vi må flytte på oss.

Er trønder jeg og, enn så lenge. Innfytter, men har bodd i Trondheim så lenge at det er her som føles mest som hjemme:) Jeg er akkurat ferdig med utdanning og i full gang med jobbsøking, så det blir spennende å se om vi blir her eller om vi må flytte på oss.

Blir spennende å se om du rekker å få deg jobb før graviditeten blir synlig også da! Lykke til :)

Back
Topp