Hvilken årsmodeller er du da?Har faktisk vokst opp på Heimdal selv :O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken årsmodeller er du da?Har faktisk vokst opp på Heimdal selv :O![]()
Hvilken årsmodeller er du da?![]()
er ikke trønder, men mannen er,så vi kommer jo HJEM forhåpentligvis for godt!!!!nå er det inn på finn og se etter nye hus, var på visning på 6 stk i helgen ,bare 1 var aktuelt... mannen venter svar i dag el morgen ang jobben han har vært på 2 gangsintervju på.. men dårlig magefølelse siden de ikke har bedd om referanser.... sukk... vi som er så klare
Da kan det plutselig bli store endringer i livet i løpet av året! Lykke til med jobb- og husjakt!![]()
Er trønder jeg og, enn så lenge. Innfytter, men har bodd i Trondheim så lenge at det er her som føles mest som hjemmeJeg er akkurat ferdig med utdanning og i full gang med jobbsøking, så det blir spennende å se om vi blir her eller om vi må flytte på oss.
Blir spennende å se om du rekker å få deg jobb før graviditeten blir synlig også da! Lykke til![]()
Takk! Håper virkelig det! Har et par mnd på meg håper jeg, men vi får ta det som det kommer![]()
Ordnet seg sikkertHva slags utdanning har du da?
Jeg har master i Arkitektur. Det er heldigvis mange ledige stillinger akkurat nå, så jeg krysser fingrene![]()
Jeg er 88'86 er jeg. Enn du?
Jeg er 88Da har vi kanskje noen felles kjente.
Hvilken skole gikk du på?Spørs om ikke vi har det da ja... har ei søster som er 89-er også![]()
Såklart!Jeg er halvt trønder, tilflytta trønder og sammen med en trønder.
Så det burde vel kvalifisere meg?![]()