Tråden for rare spørsmål

Er det trygt å hoppe på trampoline mon tro? Leser så mye rart... Edit, ser en har fått svar på dette

Ikke så rart spm egentlig, MEN! Er det noen av dere, spesielt dere som har barn fra før. Har noen av dere allerede begynt å få mye vann i beina? :dead:

Sliter med å svelge tabletter. Er jod-tabletter store? Er de gravid-vitaminene store? Ser de har fra nycoplus og lifeline og lurer på hvilke jeg bør kjøpe… evt om jeg bare må kjøpe jod hvis d er de eneste som er små…

Sliter med å svelge tabletter. Er jod-tabletter store? Er de gravid-vitaminene store? Ser de har fra nycoplus og lifeline og lurer på hvilke jeg bør kjøpe… evt om jeg bare må kjøpe jod hvis d er de eneste som er små…
Jeg har en boks jod, en med folat, også tar jeg omega3-tabletter med litt andre vitaminer. Jod og folat er små, omega3 er kapsler som da er større.

Jeg har en boks jod, en med folat, også tar jeg omega3-tabletter med litt andre vitaminer. Jod og folat er små, omega3 er kapsler som da er større.
Takk, er d 225 mcg jod? Ser de selger jod og folsyre også i samme tablett, lurer på om de er store…

Ikke så rart spm egentlig, MEN! Er det noen av dere, spesielt dere som har barn fra før. Har noen av dere allerede begynt å få mye vann i beina? :dead:
Har ikke opplevd vann i bena enda. Men fikk tidlig vann i bena med førstemann :)

Jeg mener det var Lifeline jeg prøvde først, og de måtte jeg slutte med fordi jeg synes de var for store (aldri opplevd det som et problem tidligere). Nycoplus sine går helt fint for min del.

Fint å høre flere har fått det tidlig :) sist kom det i 3 trimester så skvatt litt i går xD
Tror jeg fikk det i slutten av første trimester sist. :hilarious: men fikk egentlig alt tidlig da. Bekkenløsning fikk jeg allerede ca 8 uker på vei,og kynnere ca 16 uker på vei :hilarious:

Tror jeg fikk det i slutten av første trimester sist. :hilarious: men fikk egentlig alt tidlig da. Bekkenløsning fikk jeg allerede ca 8 uker på vei,og kynnere ca 16 uker på vei :hilarious:
Fælt å si det er bra vi er flere xD kjenner bekkenet allerede 4+5, så spennende tider :dead:

Sååå… Når vi snakker om rare spørsmål…
Noen som merker noe nederst i magen ved orgasme? :hungover::facepalm:
Husker fra forrige svangerskap at magen ble steinhard, men det var jo pga livmoren - og den skal vel ikke ha vokst noe særlig enda, i uke 4..?:hilarious:

Husker fra forrige svangerskap at magen ble steinhard, men det var jo pga livmoren - og den skal vel ikke ha vokst noe særlig enda, i uke 4..?:hilarious:
Kjenner det veldig godt :wacky: Det er livmora som trekker seg sammen! I uke 4 er den vel på størrelse med en pære-ish, så ikke helt utenkelig at det er merkbart? :smug:

Ikke helt utenkelig

Ehhh ja! Kjennes ut som kynnere.. skal da ikke være mulig så tidlig tenkte jeg:wideyed: dette er mitt 3 svangerskap. Kan ikke huske det var slik så tidlig sist

Flere enn meg som er så oppblåst at snart ingen klær passer?
Ser ut som jeg er rundt 26uker påvei :oops: nytter ikke skules for noen!

Flere enn meg som er så oppblåst at snart ingen klær passer?
Ser ut som jeg er rundt 26uker påvei :oops: nytter ikke skules for noen!
Jeg ser ENDA mer gravid ut nå med gravidbuksene som ikke kan «holde inn» magen. Jeg SÅ at mange på jobb så på magen i dag, men ingen har spurt :hilarious: Så tror ikke det vil komme som en overraskelse når jeg forteller.

Kjenner det veldig godt :wacky: Det er livmora som trekker seg sammen! I uke 4 er den vel på størrelse med en pære-ish, så ikke helt utenkelig at det er merkbart? :smug:

Ikke helt utenkelig

Ehhh ja! Kjennes ut som kynnere.. skal da ikke være mulig så tidlig tenkte jeg:wideyed: dette er mitt 3 svangerskap. Kan ikke huske det var slik så tidlig sist

Takk dere! Godt å høre det ikke bare er meg. Huska bare ikke alt det var så tidlig sist! :)

Back
Topp