Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som er "plaget" med kynnere etter sex?Har hatt mye kynnere alle andre svangerskap. Inkludert nå, men er jo 14+4 uker, syns det er tidlig
Steinhard nederst i magen og må ligge i ro flere minutter før det går over
![]()
Sex, hva er det?![]()
Men ja, har vært borti det før. Ikke i dette svangerskapet dog. 1 åring på samme rom setter sine begrensninger![]()
småbarn på rommet, ja da skjønner jeg godt det er mer vanskelig 

Ja, litt.småbarn på rommet, ja da skjønner jeg godt det er mer vanskelig
![]()
Jeg er 10+4 og jeg kjenner ikke så mye symptomer .. alle sier puppene blir enorme og brystvortene så store og mørke. Puppene mine har ikke voks litt engang. Ikke har jeg noe cravings heller . Det eneste jeg kjenner er den forferdelige metall smaken i munnen og kvalme. Men nå har jeg brukt sea band i 2 uker så takk gud for de! Men er dette normalt? Jeg håper ikke noe har skjedd med den lille siden jeg knapt merker noe!

Når er for tidlig og handle barnevogn?Vi har tenkt å kjøpe mest mulig brukt. Inkludert barnevogn og jeg tenker sånn. Kommer den perfekte vogna ut for salg så vil jeg jo slå til! Er 10+6 i dag .. tenker å vente til 12 uker er gått da men etter det.. er det fritt fram da?
![]()
Åå så gøy!Når du føler deg trygg på graviditeten, så gønn på! Etter 12 uker og TUL, så skal det *mye* til for at noe galt skjer, så det er da innafor.
Jeg har en full handlevogn med rosa bodyer osv som jeg skal handle etter TUL på mandag. (NIPT har bekreftet jente nr4, så.. rosa bodyer!!)
Skal på ultralyd om 15 dager! Har egentlig lyst p ta nipt jeg også men jeg fylte nettopp 30 så får ikke tilbudet, men satser på at alt ser fint ut på tidlig ultralyd! Da kan jeg virkelig begynne å glede meg!Åå så gøy!Skal på ultralyd om 15 dager! Har egentlig lyst p ta nipt jeg også men jeg fylte nettopp 30 så får ikke tilbudet, men satser på at alt ser fint ut på tidlig ultralyd! Da kan jeg virkelig begynne å glede meg!
Hvordan får du gjort det? Fra dansk klinikk? Og hva koster det!? Det hadde jeg ingen aning om!Nylig 30 jeg og, men tar fra dansk klinikk. De tester for mer (og er billigere enn privat i Norge), så.. nå mangler bare en OK ultralyd på mandag, så skal jeg puste ut !
Men ja, tenker etter en ok ultralyd, er det bare å handle. Da er det sånn.. 99% sjanse for at alt er fint.![]()
Hvordan får du gjort det? Fra dansk klinikk? Og hva koster det!? Det hadde jeg ingen aning om!
Vi driver å titter på barnevogner på Finn. Tenker at det er god tid til å gjøre kupp, samt at vi får fordelt de store utgiftene utover svangerskapetNår er for tidlig og handle barnevogn?Vi har tenkt å kjøpe mest mulig brukt. Inkludert barnevogn og jeg tenker sånn. Kommer den perfekte vogna ut for salg så vil jeg jo slå til! Er 10+6 i dag .. tenker å vente til 12 uker er gått da men etter det.. er det fritt fram da?
![]()
Enig, hvor langt er du på veg?Vi driver å titter på barnevogner på Finn. Tenker at det er god tid til å gjøre kupp, samt at vi får fordelt de store utgiftene utover svangerskapet![]()

Spør for en venninneNoen som veldig ofte får lyst til å drepe partneren sinSpør for en venninne
oh well.Hahahaha. Jaaa! Hva er greia med søpla. Han tømmer den ja. Men hvem skal sette inn ny pose? Tydeligvis jeg daMed eksen hadde jeg det mye sånn; men vi var ingen god match; så det hadde nok ikke såååå mye med hormonene å gjøre..
Men er jo ikke uvanlig at man synes partner er irriterende på alle mulige måter plutselig. Irriterende fordi han (/evt hun) tygger høylytt, fordi han har på seg parfyme, fordi han ikke er tankeleser
Her er det egentlig veldig sjeldent at jeg synes partner er SÅ ille, selv om det irriterer meg litt i blant at jeg tydeligvis er den eneste som ser at søpla er full her i husetoh well.
Han lager som regel mat, da. Det er det kjedeligste jeg gjør, matlaging (samt, som gravid, passer det meg dårlig å stå lenge ved ovn og benker), så.. da gjør jeg gladelig alt det andre egentlig.
Han er jo rett og slett kjempegod. Så her i huset er det nok meg ja
Noe som er ganske irriterende for meg, for jeg er veldig avslappet og rolig av natur. Jeg blir sjeldent sint egentlig