Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer fortsatt [emoji7] tar det som det kommer. Ikke fått mensen enda. Lillegutt er 14 mnd [emoji4]Hvor gammel er babyen? Går dere virkelig inn med prøvingen eller tar dere det som det kommer? Har dere fått mensen?
Gjorde du noe spesielt for å få mensen tilbake? Har lyst på to tette, men mensen har ennå ikke kommet.Ammer fortsatt, barnet vårt er 9 mnd gammel. Fikk mensen nå, ønsker to tette så vi setter i gang nå. Kommer dog ikke til å stresse med det, det skjer når det skjer. Kommer ikke til å tempe, teste osv.
Ønsker å fortsette å amme en stund til og tenker at så lenge formen er fin i evt. neste svangerskap kan jeg fint amme gutten vår godt ut i neste graviditet Hva med dere?
Gjorde du noe spesielt for å få mensen tilbake? Har lyst på to tette, men mensen har ennå ikke kommet.
Hyggelig at du kommer hit! Trist at du mistet den lille spiren i fjor. Håper det klaffer denne gangen!Jeg ammer fremdeles min sønn. Men er ikke en baby lenger for han fyller to i september. Kun litt pupp på kvelden men kjenner at jeg begynner å bli forsynt. Hadde tenkt å slutte da han var 1,5 år men det var tydelig at han fremdeles trenger den lille kosestunden på kvelden så da valgte jeg å fortsette litt til. Jeg fikk tilbake mensen 8 måneder etter fødselen og ble gravid igjen i august i fjor men da mistet vi i uke 9. Har ikke prøvd aktivt før nå så det blir spennende tider fremover
Hyggelig at du kommer hit! Trist at du mistet den lille spiren i fjor. Håper det klaffer denne gangen!
Babyen er 3 mnd og jeg delammer siden starten. Han vil ikke ta pupp på dagen og det er generelt lite melk. Tror ikke det varer mer enn en måned til.
Forrige gang tok det 18 mnd. å bli gravid, så mannen stresser ikke og sier det ikke gjør noe om jeg blir gravid, for vi skal jo ha flere barn uansett. Så vi tar det som det kommer.
Ingen tester, ingen temping, ingen regelmessig sex, bare gjør det når det passer oss. Allikevel er jeg spent på prøvingen
Ammer fortsatt, barnet vårt er 9 mnd gammel. Fikk mensen nå, ønsker to tette så vi setter i gang nå. Kommer dog ikke til å stresse med det, det skjer når det skjer. Kommer ikke til å tempe, teste osv.
Ønsker å fortsette å amme en stund til og tenker at så lenge formen er fin i evt. neste svangerskap kan jeg fint amme gutten vår godt ut i neste graviditet Hva med dere?
Kan amme begge når ny baby kommer [emoji4]
Jeg begynte i jobb igjen for to uker siden. Pumper meg en gang om dagen og har mer enn nok melk til mini. Trappet ikke noe ned på forhånd. Tror vi fremdeles ligger på en åtte amminger om dagen i helgeneJa, det er absolutt ikke umulig. Jeg tar det litt som det kommer, stresser ikke med det. Hvis han vil fortsette å amme en stund til er det i orden for meg =) Jeg ammer bare 4 ganger daglig og ikke om natten så det er ikke så tungt for meg å fortsette. Må nok trappe ned til morgen og kveld nå fremover når jeg snart skal begynne å jobbe.